pondělí 12. května 2014

Cesta po Dunaji

Zdravím vás všechny,
znovu opakuji - sice pochybuji, že už mám nějakého pravidelného čtenáře, ale jelikož to nevím s určitostí, nevěším hlavu a právě proto sem píšu to, co píšu.
Zítra ráno odjíždím se školou na zájezd po Dunaji, přesněji řečeno jde o výlety do tří hlavních měst - Bratislava, Vídeň, Budapešť. Jde sice o historickou exkurzi a mě historie dvakrát netankuje, ale mám ráda cestování i v malém a ráda se po těchto méně výrazných hlavních městech Evropy podívám (když teď opomenu Vídeň, kde jsem už několikrát byla a která je velice výrazným hlavním evropským městem). Bratislavou jsem pouze projížděla a Budapešť jsem neviděla ani z okénka, takže se moc těším.
Nicméně to znamená, že nebudu psát články na blog. Já si sebou notebook brát nebudu. Stále bych mohla psát článek na mobilu, ale to je nepohodlné a navíc si sebou nebudu brát všechny podklady. Vydržíte to beze mě?

Po sobotě se zase uvidíme a já vás zahltím novinkami!

Pokud by to někoho zajímalo, s sebou si beru k četbě: Kdo chytá v žitě (stále jsem se neposunula, i když je to super knížka), Divergence! (Plus mám v mobilu třetí a čtvrtý díl Řady nešťastných příhod v angličtině, kdyby náhodou...)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.