čtvrtek 8. května 2014

On My Wishlist 1#

Dnes už tu straším podruhé, což nevím, jestli je dobře nebo špatně. Nejspíš je to jedno, protože pochybuji, že jsem si za tu chvilku stihla vytvořit nějaké pravidelné čtenáře, ale jelikož mě to baví, nevzdávám se. Vím, že na sobě musím pracovat a že budu ještě muset ujít dlouhou cestu, než si vytvořím nějaké jméno na české knižní blogosféře. Pokud to cestou nevzdám a dojdu k vytouženému cíli, znamená to, že založit si knižní blog bylo to pravé pro mě. A pokud to cestou vzdám, získám jednu životní zkušenost navíc.
Optimismus nade vše!

Každopádně to nebylo to, o čem jsem chtěla mluvit. 
Součástí většiny knižních blogů, které sleduji, jsou i různá meme a pravidelné rubriky. Napadlo mě, že bych se mohla do některé zapojit a hned se mi zalíbilo meme On My Wishlist od Book Chick City
Většina čtenářů má svůj wishlist - seznam knih, které si touží přečíst. Já jsem si ho rovněž před nedávnem sepsala a jsem na čísle 87. K tomuto číslu jsem došla za dva dny. A vím, že není kompletní a nikdy nebude. 
Ale každopádně bych se s vámi chtěla podělit o všechny knihy, které si toužím přečíst. Řadím mezi ně i ty, co čekají u mě na poličce, ty, co si hodlám koupit, i ty, co si vypůjčím v knihovně. 
Připraveni? Začínáme!

On My Wishlist 1#

POKÁNÍ (Ian McEwan)


O knize jsem se dozvěděla teprve nedávno od Rodaw, která o ní moc hezky mluvila v několika videích. Ale okamžitě mě zaujala hned ze dvou důvodů ještě předtím, než o ní začala mluvit: 

1. Autorovo jméno připomíná až moc jméno Ewana McGregora, což je, ehm, můj nejoblíbenější herec.
2. Na obálce je... dobře, všichni vidíme Keiru, ale kdo se rozplývá jako já nad Jamesem McAvoyem? (Těšíte se na Budoucí minulost tak jako já?)

A pak ji Rodaw samozřejmě tak hrozně chválila, že jsem věděla hned, že si ji musím přečíst. Trochu mě zastrašilo, jak říkala, že je ze začátku kniha trochu těžší, ale pak jsem se koukla na trailer k filmu a věděla jsem, že si knihu musím přečíst co nejdřív už snad jen proto, abych se mohla podívat na film s Jamesem. Jsem jak posedlá, ale komu se nelíbí? (Není náhoda, že je Skot stejně jako Ewan McGregor - Skotové jsou boží!)


STATUS: mám doma a chystám se přečíst

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.