pondělí 19. května 2014

On My Wishlist 3#

Dnes asi bez dalšího vykecávání jdeme rovnou na to...

On My Wishlist 3#

Side Effects May Vary (Julie Murphy)


O této knize jsem se dozvěděla od zahraniční booktuberky, která si ji moc pochvalovala. Měla by být o dívce s leukémií, které už moc nezbývá do konce jejího života, a tak si začne plnit položky ze svého bucketlistu.
Přišlo mi to jako zajímavý námět, protože i já jsem si před nějakým časem kvůli blogu založila bucketlist, ale pokud vím, vůbec nic jsem si z něho nesplnila, protože jsem si přála samá iracionální přání jako třeba popovídat si s mimozemšťany.
Plus se mi moc líbila obálka, a tak jsem si řekla, proč si tuto knihu nepřečíst. Zase tak moc se do ní nehrnu, tak si v klidu počkám, jestli vyjde v češtině a poté uvidím, jestli si ji koupím, nebo pouze půjčím.

STATUS: čekám na české vydání

Zdroj obálky: www.goodreads.com 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.