středa 7. května 2014

Úlovky z knihovny 2#

Miluji takovéto deštivé dny, když slyšíte dopadat kapky vody na střechu, jak se vám okno zaplní množstvím kapiček, za kterými se odehrává smutný, šedivý koncert. To si pak se zeleným čajem zalezu pod peřinu a čtu si. Znáte to?
Mám také co dohánět. Za duben jsem všeho všudy přečetla jen pět knížek (a to dost úzkých), z toho jen jedna jediná byla z těch osmi, co jsem si pyšně donesla z knihovny. A mezitím se dostavilo pár rezervovaných titulů, takže mám do června co dělat...
Mrzí mě, že přes týden nemám moc čas číst. Dělám spoustu věcí do školy (a jelikož jsem zatrachtilá premiantka, co se lehce nevzdává svých jedniček, jde to ztuha), kroužky mám čtyři dny v týdnu až do večera, ještě si musím uvařit večeři a chci si zacvičit, na víkend odjíždím k mamce nebo k taťkovi... Na čtení mi bohužel moc času nezbývá.
Ale nevzdávám se!



Dnes bych se s vámi chtěla podělit o tři nové tituly, které jsem měla zarezervované v knihovně a konečně se uvolnily. Mám z nich šílenou radost a nevěděla jsem, s kterou začít (i když stále čtu Kdo chytá v žitě), ale nakonec jsem si vybrala, protože jde o velice aktuální knihu, alespoň co se filmového zpracování týče...

Nástroje smrti: Město z kostí


Olala... Na toto jsem se těšila. Tuto sérii četla necelou kamarádka a dost mi ji naspoilerovala, ale jelikož o tom mluvila dost dlouho, tak jsem ji pomalu přestávala vnímat, takže už si z jejího vyprávění stejně moc nepamatuji, takže doufám, že budu stále dost překvapená. Navíc jsem o této sérii začínala slyšet i na tumblru, instagramu a na YT, takže jsem moc dlouho neotálela a knihu se zarezervovala. Trochu se děsím, že budu číst zase tak dlouhou sérii, ale jestli bude tak dobrá jako Harry Potter, pochybuji, že by mi to vadilo...
Co se týče obálky, tak jsem trochu zklamaná, že jsem do ruky dostala toto vydání, ale vlastně nevím, proč to řeším, když důležitý je obsah a já ji mít na poličce stejně nebudu.


Amy & Roger: Na cestě


O této knize jsem se poprvé doslechla na booktubu, a i když se spíš doporučuje na léto, já na ni mám hroznou chuť už teď. Překvapilo mě, že je to docela tlustá kniha, ale vypadá náramně zajímavě. Road trip knihu jsem ještě nečetla, ale dokážu si představit, že to bude fajn, že se dozvím něco nového o Státech a že se zamiluji do dalšího fiktivního chlapce...
Ta obálka... Mmm... Nemám ráda, když jsou na obálce lidské postavy. Přijdou mi děsné, ošklivé, fuj (proto jsem se nikdy neodvážila vzít do ruky nějakou knihu od Lenky Lanczové). Výjimku tvoří filmové obálky a obálky jako tato. Neukazuje obličeje, takže nenaruší mou představivost a nepřijde mi ani nijak strojená, celkem i jednoduchá. Hezky se na ni kouká...

A nakonec...

DIVERGENCE


Tohle je právě ta kniha, do které jsem se hned pustila, i když jsem spala jen čtyři hodiny a chtěla tento spánkový deficit dohnat. Hm... O Divergenci jsem se dozvěděla, když jsem se začínala víc začleňovat do HP fandomu a většina fanoušků Harryho četla i TMI a Divergenci. Tak jsem si začala zjišťovat, o co jde, zjistila jsem, že bude i film, že hlavní postavu hraje Shailene, která hraje Hazel v TFIOS, a já byl pohlcena a musela si ji zarezervovat. Mám ji! Mám ji! Díky...
Tady je obálka naprosto super, líbí se mi všechny obálky ze série, ale nejvíc tíhnu asi k Rezistenci.



Asi vám přijde zvláštní, proč si ty knihy nekoupím a žiji jen z půjčování z knihovny. Vysvětlím vám, proč.

Vlastně nevysvětlím, protože logické vysvětlení pro to nemám. Omlouvám se, ale nemám. Jsem zkrátka divný tvor.



V nejbližší době se můžete těšit na tři recenze - Dům u nemocnice, Muž, který sázel stromy a Lola a kluk od vedle; dále pak na příspěvek do rubriky Nové přírůstky a s tím bude souviset i můj názor na Levné knihy, který do toho nejspíš začlením.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.