pátek 30. května 2014

Úlovky z knihovny 3# + Nákupy v Levných knihách

Je tu mrtvo, nezdá se vám?
Ano, vím a omlouvám se. Je to pro mě poslední týdny těžké, protože máme hodně zkoušek, písemek a testů a já jsem stará šprtka, která se pro ty jedničky může přetrhnout. Ne, tak těžké to se mnou není. Jsem si vědoma, kde na jedničky nedosahuji, i když bych mohla, ale to bych nemohla dělat nic jiného než se učit. Tak jsem popustila matematiku, fyziku a chemii a udržuji si dobré známky jinde, protože mi přijde škoda si krásný průměr pokazit nějakou špatnou připraveností na konci roku. Tak to se mnou je. Nemám jedničky zadarmo (jen občas), ale dělám pro ně něco.

Každopádně jsem se vám chtěla pochlubit s novými knížkami, které jsem si koupila v Levných knihách na začátku měsíce, a také tu mám jeden úlovek z městské knihovny.
Což mě trochu děsí, protože mám knihy vracet 18. června a já mám nepřečtených ještě 9 (z toho mám stále rozečteno Kdo chytá v žitě, ale věřte mi, že mě to opravdu baví..., a Město z kostí). Tak jsem se rozhodla přečíst minimálně pět z nich a ostatní si přečtu někdy jindy.

A teď už jdeme na to!

Percy Jackson: Zloděj blesku (Rick Riordan)
Tuto knihu jsem měla zarezervovanou věčnost. A dočkala jsem se. Již jsem viděla první film a přišel mi zajímavý námětem, nicméně pokulhával provedením. Říká se, že s knihou nemá moc společného, tak jsem zvědavá na knihu. Snad budu patřit k těm lidem, kteří z ní byli nadšení!
Překvapilo mě, jak je tlustá, ale pak jsem se podívala dovnitř a objevila ta obrovská písmenka... Snad si zvyknu, už dlouho jsem nečetla nic s tak velkým písmem.

Nákupy v Levných knihách jsou vždy zážitkem, protože co je lepšího než pocit nalezení pěkné knihy za pár korun? I když jsou Levné knihy pochybným obchodem, kde nejde z větší části ani tak o knihy jako o kterékoli další serepetičky, musím uznat, že povinná četba se zde vybírá krásně. Známé (staré) knihy za krásné ceny pod stovku. I když ani jedna z těch, co jsem si pořídila, do mé povinné četby nezapadá, nějak jsem znovu zabloudila do té americké a vybrala si hned dva povinné americké tituly: Velký Gatsby (F. S. Fitzgerald) a Šarlatové písmeno (Nathaniel Hawthorne).
Velkého Gatsbyho jsou si už dlouho přála přečíst, ale Šarlatové písmeno jsem si koupila spíš z rozmaru, protože se o něm povídalo v Bláznivé, zatracené lásce. Nevím, jestli si ji zrovna toužím přečíst, ale když už ji mám, tak to aspoň zkusím.


Stále vám dloužím recenzi na Lola a kluk od vedle, kterou plánuji sepsat o víkendu, recenze na Divergenci se snad dočkáme v průběhu týdne. Poté snad budou následovat recenze na Město z kostí a Kdo chytá v žitě.
Musím dohnat učení o víkendu, abych měla více času na knížky...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.