čtvrtek 26. června 2014

Knižní chvilky | Rezistence


Mám tak zatraceně málo času. Člověk by si řekl, že když máme jen čtyři hodiny denně, bude ho o to více, ale ono ne. Cvičím, starám se o dům a o Jessie, začala mi brigáda a spoustu času mi zabírá projíždění vašich blogů a videí na youtube. Zkrátka - když už se ten čas najde, proflákám ho jinde. Ale jakmile se do čtení zase pustím, tak se mi těžko přestává, protože Rezistence je zatím naprosto bombová!
Zdá se mi akčnější, ale také trochu složitější, což není naškodu, protože mě to udržuje v bdělosti a pozornosti. A hned jak dojde k něčemu napínavému, musím většinou odejít z domu. Je to k zbláznění...


Opět sama sobě nerozumím, protože mě tato kniha hrozně baví, ale vleču se s ní už strašně dlouho. Dřív mi asi pomáhal ten časový tlak, měla jsem termín, do kdy musím knihy přečíst, abych je včas vrátila do knihovny. Teď mám volnou ruku a nevím co s ní.



Chtěla jsem vám pořídit trochu kvalitnější fotky, protože obvykle fotím mobilem, protože nefotí vyloženě špatně a je to rychlé. Ale zrcadlovka je zrcadlovka. Budu se snažit do recenzí a obecně všech článků zařazovat kvalitnější a hezčí fotografie. Snad časem přibudou čtenáři, kteří to ocení.


A zde je můj první pokus o #bookthroughphone. Je to úžasný projekt, na který jsem narazila na Instagramu. Nemá žádnou velkou myšlenku, jde zkrátka o to vyfotit tímto způsobem knihu, kterou právě čtete nebo kterou máte právě po ruce. Vypadá to zajímavě a často i nádherně. Chtěla jsem se už dlouho zúčastnit a až teď došlo k naplnění mého přání. Hashtagujte a postujte vaše fotky! 


Příští pokus bude lepší a promakanější, dám si více záležet.


A jakou knihu čtete právě vy?

2 komentáře:

  1. Rezistenci jsem četla už dvakrát a tu sérii miluju :D. Jinak momentálně čtu V šedých tónech a i když jsem teprve na začátku tak mě to moc baví :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V šedých tónech si toužím přečíst! Pak hned Potrhaná křídla, tyto dvě knihy mě obzvlášť zajímají :).

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.