neděle 29. června 2014

Knižní plány na léto 2014

K tomuto článku jsem hltala inspiraci už ze všech stran, protože je toto téma více než aktuální - skončila škola, pozítří začíná červenec, prázdniny, dva měsíce volna. Báječné, no ne? Spousta času na knihy, a proto je třeba si naplánovat, co budeme číst.

Tedy alespoň tak je to u většinu lidí, co znám. Tím myslím knižní blogery. Asi jsem zvláštní tvor, ale já moc neplánuji. Když se dívám na TBR videa a články ostatních, baví mě to sledovat, ale já sama nic z toho nedělám. Většinou mám pár knížek, které si opravdu toužím co nejdříve přečíst, ale nikdy nejsem schopna vybrat několik knížek, které v daném měsíci či období hodlám přečíst, protože knihy, co chci číst, si vždy vybírám podle nálady.

Ale vím, že ještě dneska večer (ale to by bylo po brigádě cca v jedenáct večer, tak nevím) nebo zítra začnu Alianci, protože se už nemůžu dočkat, až se dozvím, jak to dopadne. Pak už se těším na Hledání Aljašky, protože se mi to už nechce déle odkládat a zajímá mě další kniha Johna Greena. Navíc mají za pár měsíců (tuším někdy na podzim?) vyjít Papírová města, která si mimochodem plánuji koupit.

A pak?

Pak to nechám osudu a začnu tahat ze Sklenice. Podvědomě asi mám v srdci několik knížek, které si toužím přečíst o něco více než ostatní, ale nebráním se tahání jednou vynechat a vybrat si dle sebe. Ale na první slosování už se těším, takže hned po Aljašce se na to vrhnu, protože jsem zvědavá, kterou knihu mi osud přihraje do cesty.
Byla jsem zvědavá až moc, a i když jsem si to vymlouvala, nakonec jsem si udělala "tah nanečisto", abych si to schválně jenom prubla. Jsem hrozná, já vím, žádná vůle. Ale vytáhla jsem si Past na Sněhurku od Krystyny Kuhn, kterou jsem již četla a pamatuji si, že se mi líbila. Zrovna tuto si přečíst by mi vůbec nevadilo, ale jak říkám, nebylo to naostro.



Knižní plány na léto 2014 v kostce

Aliance (Veronica Roth)
Hledání Aljašky (John Green)
los ze Sklenice

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.