pondělí 30. června 2014

Měsíční chvástačka | ČERVEN 2014

Zdravím vás do posledního červnového dne tohoto roku. Nyní se i já chci zapojit do známého a oblíbeného projektu, který probíhá každý měsíc. Myslím, že není potřeba jej přespříliš představovat. Jen bych chtěla zmínit, že nemohu zaručit, že budu přispívat každý měsíc, protože zatím s nikým nespolupracuji (mám k tomu své důvody) a knihy si moc často kupovat nemohu (protože je to zkrátka finančně náročné a já si pravidelně vydělávám tak akorát kapesné...), tento měsíc jsem však měla narozeniny - takže přibyly jak knihy, tak i peníze na knihy. 

Tak, a jdeme na to!

Meme pořádá Judit


Knihy, které jsem si koupila


Nejprve mi konečně přišla objednávka v knihkupectví. Po čtrnácti dnech mi přišla Povstalecká trilogie. Divergenci jsem již předtím četla dvakrát (recenze), na Rezistenci zrovna včera přibyla na blogu recenze a dnes začínám s Aliancí, jen co dokončím všechny články na blog. 
Triologii Chaos, Věk zázraků a Volání netvora jsem koupila ve velkých slevách na internetu. Za toto štěstí (nebo osud?) může to, že paní v Neoluxoru nemohla nikde najít poslední výtisk Volání netvora, tak jsem se po něm musela podívat po internetu a objevila obrovské slevy i na další skvělé knihy. Více ZDE.

Knihy, které jsem dostala k narozeninám


Pokání jsem dostala od bratra a udělal mi obrovskou radost, protože tato kniha je hned na první příčce mého wishlistu. Moc se na ní těším od doby, co na ni Rodaw dělala recenzi.
Seznam tajných přání mám zase od mamky, které se narozdíl od bratra nezeptala, co za knihu chci, a vybrala ji zcela sama. A vybrala skvěle. Tuto mám také na wishlistu a moc se na ni těším.


Jako zabít ptáčka a Hledání Aljašky jsem si s taťkou vybrala v Neoluxoru. Hledání Aljašky byla jasná volba, ale Jako zabít ptáčka sloužila jako kompenzace za Volání netvora. Stála pouze osmdesát korun, tuším, protože je mírně poškrábaná.

Knihy, které jsem si přivlastnila


Tuto kategorii jsem vyčlenila zvlášť, protože jde o knihy, které jsem si přivezla ze svého starého bydliště do své současné knihovny. Popravdě nejsou moje nebo já ani nevím. Pamatuji si, že mi je mamka dala do poličky, když mi mohlo být tak sedm, osm. Doopravdy nevím, jestli mi je věnovala nebo ne. Každopádně by nejspíš mělo jít o její knihy z dětství.
Čítá to knihy Magda, Divoška Han a Kluk s jantarovýma očima. Chtěla bych si je všechny přečíst, protože mě staré knihy lákají od doby, kdy jsem přečetla Dům u nemocnice (recenze). Škoda, že se znovu tyto knihy nevydávají...
A Dobrodružství Toma Sawyera je bráchy. Vyhrál to kdysi dávno na nějakém zápase s fotbalem, ale pochybuji, že si to někdy přečte, i když se musí uznat, že se nedávno zamiloval do Tolkiena a chce přečíst vše, co napsal. Ale tak jsem si to přivlastnila... Nesuďte mě prosím.

Toto jsou všechny knihy, které jsem tento měsíc nějakým způsobem získala. Celkem jich je 16. Uvidíme, jak plodné budou další měsíce. Upřímně doufám, že tolik zase ne. Nestíhám číst, nestíhám.
Ale mám spoustu poukazů do knihkupectví, takže něco rozhodně přibude...

Zatím se mějte krásně a já jdu připravit Wrap up a TBR!

1 komentář:

  1. Krásné kousky :). Divergenci miluju :D, a taky bych si moc chtěla přečíst Pokání, ta knížka vážně vypadá dobře :)).

    OdpovědětVymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.