neděle 15. června 2014

Nakupovací šílenství (aneb Večer Patricka Nesse)

Povím vám příběh...

Jedna šestnáctiletá dívka sháněla včera v Neoluxoru kromě Hledání Aljašky i Volání netvora. I když ho podle počítače měli mít na skladě, nikde nebyl k nalezení. Dívka zklamaně poděkovala a jako kompenzaci si z poličky vzala zlevněnou knihu Jako zabít ptáčka
O den později, když se pilně a soustředěně učila na zítřejší písemku z biologie, napadlo ji najednou, že by se mohla po Volání netvora podívat po internetu. Hned jak vyhledala všechny nabídky internetových obchodů, nemohla uvěřit svým očím: Volání netvora za 37,- Kč? Okamžitě ho vhodila do košíku a potom si všimla další knihy, kterou si již delší dobu chtěla přečíst - Věk zázraků za 76,- Kč? A pak narazila na další knihy Patricka Nesse ze série Chaos, obě za 45,- Kč? Bohužel první díl ze série nebyl na skladě. Tak se podívala na jiné stránce po cenově podobné nabídce a nakonec našla co hledala, první díl Hlas nože za 53,- Kč.

Ano, zbláznila jsem se. Polička mi přetéká, nemám místo na další knihy, opravdu netuším, kam je dám, ale copak jsem jim tam mohla nechat knihy za tak směšné ceny? Navíc já si tyhle opravdu toužila přečíst. Nejsem typ, co by kupoval jen proto, že je to zlevněné, kdybych o to doopravdy nestála. Tedy od teď...
Ale ne. Všechny, co jsem si právě objednala, jsem opravdu chtěla. Myslím, že to byl osud, narazit na Patricka Nesse v takové míře, když ho zrovna včera v Neoluxoru nemohli najít. Ty knihy mě potřebují!

A když dovolíte, já se jdu učit tu biologii...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.