neděle 8. června 2014

On My Wishlist 5#

Poplakala jsem si u filmu, za tento týden mi přibylo pět nových knížek a dnes mi je šestnáct let. Proč to neoslavit další OMW? Upřímně, mě tyto články moc baví!

Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (Jonas Jonasson)


O Stoletém staříkovi jsem slyšela už dříve, ale do hledáčku se mi doopravdy dostal až v nedávné době, kdy se stala tato kniha znovu aktuální díky filmu, který bych rovněž ráda viděla po přečtení knihy.
Kniha mě zaujala svou anotací, svých názvem a svou obálkou. Miluji hezké obálky, miluji zajímavé názvy a miluji super anotace. Stařík mě zaujal přirovnáním k Forrestu Gumpovi, zaujal mě recenzemi ostatních blogerů a všechno kolem této knihy se točí v tak pozitivních kruzích, že mám chuť si tuto knihu rovnou vzít a číst ve chvílích, kdy jsem smutná. Slibuji si od ní pořádnou dávku humoru.



STATUS: hodlám si vypůjčit v knihovně

Zdroj obrázku: www.kosmas.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.