sobota 14. června 2014

On My Wishlist 6#

Po napsání recenze mám jaksi konstantní chuť psát, proto mi odpusťte (i když si stále říkám, proč se omlouvám, když nejspíš nemám žádného pravidelného čtenáře...), že plodím dva články za den, ale chci se s vámi podělit o další knihu z mého wishlistu, který momentálně čítá 189 knih (a přibývají...).

Den co den (David Levithan)


Přiznám se, že jsem ještě před minutou netušila, o čem kniha je. Přečetla jsem si to jen kvůli vám. Jak se tedy tato kniha objevila na mém wishlistu?
Jak prosté, milý Watsone - obálka. Ó ty slavné obálky, jakou mají moc... Tato kniha mě zaujala jen a prostě svou super obálkou, která mi přijde úžasná, zajímavá, jiná. Nevím, ještě před založením blogu jsem o nějakém nakladatelství CooBoo neměla ani ponětí a teď pořádně nečtu jiné knihy. Ale to je asi cílem, jsem jejich cílová skupina. Jak to na mě marketingově zabírá... Stydím se.
Ale mám pocit, že jsem i někoho slyšela o této knize mluvit a moc mě to zaujalo. 
A teď jsem si přečetla tu anotaci a mám jen o důvod víc, proč si tuto knihu přečíst...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.