neděle 22. června 2014

On My Wishlist 7#

Včera jsem náhodou zjistila, že bych příspěvky do tohoto meme měla přidávat každou sobotu, ne kdy se mi zachce. Takže se omlouvám, špatně jsem si přečetla podmínky. A jelikož jsem včera příspěvek uveřejnit nestihla, protože jsem byla na JamRocku, který byl mimochodem úplně nejlepší, doháním to teď, pokud to tedy někomu nevadí...

Panika (Lauren Oliver)


O této knize slýchávám už dlouho ze všech stran, a i když slýchám převážně zklamané odezvy, stále mám chuť si knihu přečíst a udělat si na ni svůj vlastní názor. Většina lidí říká, že to není špatná kniha, ale že nebyla taková, jak očekávali.
Od této autorky mám doma i Chvíle před koncem a chtěla bych si přečíst její trilogii Delirium. Přijde mi, že tato autorka je zajímavá, co se námětů jejích knih týče, ale spíše to vypadá na literaturu jednoduššího rázu. Něco na oddech. 


STATUS: hodlám si půjčit v knihovně

Zdroj obrázku: www.databazeknih.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.