pondělí 9. června 2014

První narozeninová várka a malá radost k tomu

Pokaždé mám z nových knih obrovskou radost, ten pocit, že jsou vaše, že na ně můžete koukat, jak se vyjímají ve vaší knihovně... A pak přijde to zděšení, když si uvědomíte, že máte v knihovně tolik nepřečtených knih. Já jsem se rozhodla, že jakmile dočtu tu kupu, co mám už tisíc let vypůjčenou z knihovny, vrhnu se na všechny knihy, co mám doma. Ráda bych si přečetla i ty, co jsem už četla, abych si osvěžila paměť.
Nyní již přejdeme k mým novým přírůstkům.

Minulou středu mi konečně dorazila očekávaná sms z místního knihkupectví. Po čtrnácti dnech konečně dorazila zásilka. Pro mě. Jen pro mě. Ach.



Jak já bych se na to nejradši okamžitě vrhla, ale zakázala jsem si to. Potřebuji nejdřív dočíst ty knihy z knihovny, u nichž si jsem vědoma, že je nestihnu přečíst všechny, ale chci se pokusit o co největší počet. A pak, a pak... Jak já se těším!

A k narozeninám jsem předpokládám ještě nedostala všechno. Jednak mi ještě nepřála druhá polovina rodiny a předpokládám, že si pojedu s tátou vybrat nějakou knížku (zatím to vypadá na Hledání Aljašky) a navíc jsem dostala dost peněz, které bych chtěla utratit co nejvhodněji (tedy knižně).


O Pokání jsem se již zmiňovala ve svém prvním OMW, chtěla jsem si ho koupit a nakonec to za mě vyřešil brácha. Milujme ho!
Seznam tajných přání se rovněž nachází na mém wishlistu, jen vy jste o tom nevěděli. Dostala jsem ji od mamky, čímž mě dost překvapila, protože jsem se před ní o žádné konkrétní knize nezmiňovala.
Na obě se moc těším.


Použili jste i vy zadní stranu Neoluxoru živě? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.