středa 18. června 2014

První UNBOXING!

Dnes mi dorazil i druhý balíček a já se nemohla dočkat, až se vrátím z knihovny a ze schůzky, protože jsem je hrozně chtěla rozbalit, abych se mohla těšit z nových knih a abych vám je konečně ukázala.
S nervózních výrazem pozoruji, jak se mi prohýbá polička. Myslím to doslova, nejen obrazně. Začíná mi trochu klesat. Asi budu muset poprvé v životě přeskládat svou knihovnu. Asi to využiji i k tomu, abych si ji hezky seřadila podle názvů, velikostí nebo barev. Ještě uvidím. A pak budu moci nafotit svůj první Bookshelf TOUR.

A teď již jdeme na to!
Nakupovala jsem pouze ve slevách na www.bux.cz a původně jen kvůli Volání netvora. Pak jsem si ale řekla, že se podívám po dalších zlevněných titulech, když už budu platit poštovné. Hned jsem si všimla Věku zázraků a následně trilogie Chaos. Bohužel první hardbackový díl byl již vyprodaný, tak jsem si ho o pár korun dráž koupila na www.kosmas.cz. Na konci článku zhodnotím, jak jsem byla s jejich službami spokojená.

První balíček z www.kosmas.cz





Druhý balíček z www.bux.cz



Nové přírůstky

První díl ze série Chaos - Hlas nože. O Patricku Nessovi jsem poslední dobou slýchávala čím dál tím více a ze zahraničních i českých blogů se ke mně dostávala jeho jednotlivá díla včetně této série, která mě velice zaujala.

Druhý díl ze série Chaos - Temný ráj, který má moc pěknou obálku. Líbí se mi všechny, ale na této je strom - a já ráda stromy. I proto se mi například nejvíce líbí obálka Rezistence. 








A poslední díl ze série Chaos - Válka hluku. Jsem na tuto trilogii nesmírně zvědavá. Vypadá a zní zajímavě, tak doufám, že mě nezklame.










A toto je ta kráska, která všechno započala - Volání netvora. Poprvé jsem o ní slyšela u Rodaw z Knihánkova. Ale postupem času jsem o ní slyšela tolik chvály i od zahraničních booktuberů, že jsem na ni dostávala větší a větší chuť. Je sice pro děti, ale má tak krásnou obálku a děsivou atmosféru, že si nejspíš získá i mnohem starší čtenáře.
Nádherná, ohromující je i bez přebalu.




Na Věk zázraků mě nalákala slovenská booktuberka z kanálu Bea Books, která o knize moc hezky mluvila a neskutečně mě zaujal námět knihy a obálka, která je neskutečně krásná bez přebalu.










Nikdy jsem knihy nenakupovala podle nakladatelství. Vlastně jsem nakladatelství celkově nevnímala, ale čím víc čtu knižních blogů a čím více sleduji knižních videí, tím můj zájem o jednotlivá nakladatelství roste, protože vím, kde mají knihy, co mě zajímají, vím, kde co vychází a vím, kde mají hezké obálky - teď už to alespoň vím - u nakladatelství Jota! Všechny tyto knihy jsou od Joty a všechny mají nádherné obálky. A co víc - ony jsou naprosto fascinující i bez přebalu. Mám dojem, že na obaly bez přebalu většina nakladatelů příliš nedbá, ale já si myslím, že i to je důležité. Takové malé překvapení, které na vás čeká, když sundáte obal. Nádhera.

Minirecenze na internetová knihkupectví

www.bux.cz

Na Buxu jsem tedy kupovala Volání netvora, Věk zázraků a druhý a třetí díl Chaosu. Objednávala jsem je v neděli večer, přišel mi potvrzovací e-mail, celkově komunikace byla skvělá. Dostávala jsem o každém kroku zprávu esemeskou i e-mailem. Balíček mi přišel ve středu.
Trochu mě překvapilo, jak knihy poslali. Čekala jsem, že budou zabalené ve fólii nebo alespoň v novinách, ale ony byly volně poskládány v krabici. Fajn, byly zlevněné, ale i tak mi to přišlo trochu málo. Knihy sice nejsou z porcelánu, ale i tak by jim mohlo být věnováno trochu péče, i když nejsou za plnou cenu.
Jsou trochu poničené, ale to se dalo očekávat, počítala jsem s tím - když je vyprodávají, jde pravděpodobně o poslední kusy, které se celou dobu válí někde na dně ve skladu. Ale poničené nejsou nijak enormně - sem tam trochu ohnuté okraje, hrany a rohy, sem tam nějaká malá šmouha, ale s tím jsem počítala. Celkově jsou jinak v krásném stavu a na první pohled není nic poznat.

www.kosmas.cz

U Kosmy jsem kupovala jen první díl Chaosu, což se mi prodražilo na poštovném, ale chtěla jsem mít sérii kompletní (nebo minimálně mít alespoň ten první díl). Objednávala jsem ji v neděli, přišel mi hned potvrzovací email, komunikace byla skvělá - esemeskou i emailem.
Balíček odeslali hned v pondělí a v úterý jsem ho měla doma, za rychlost tedy musím náležitě pochválit.
Kniha byla hezky zabalená ve fólii, což mi dokázalo, že i když je zlevněná, tak se může trochu lépe zabalit. Tímto mi udělali radost.
Stav knihy je celkem v pořádku, opět trochu šmouha, trochu ohnutý přebal, ale tyto škody jsou minimální a na první pohled nezřetelné stejně jako u Buxu.

S oběma službami jsem spokojená, dobře s vámi komunikují, u Kosmy vede rychlost a balení, i když i na Buxu byla rychlost v pořádku.


A byla jsem zase v knihovně, kde jsem se držela a půjčila si jen dvě knihy. Pána prstenů pro bráchu, který díky Tolkienovu Hobbitovi začal číst (Hallelujah!) a sobě jsem si udělala radost tenkým sborníkem poezie pro náctileté s názvem Uprostřed. Poezii vůbec nečtu, četla jsem jen do školy Kytici a Maminku, takže jsem na to zvědavá!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.