pondělí 30. června 2014

Wrap Up a TBR | ČERVEN 2014

Tentokrát bych se vám ráda pochlubila s knihami, které jsem za červen přečetla a které se chystám číst v červenci (ta druhá část nebude tak obsáhlá).
Musím se pochválit, protože od založení blogu byl tento měsíc zatím ze všech nejúspěšnější, po delší době rozhodně nejlepší, protože minulý rok jsem přečetla akorát dvě knihy z povinné četby a většinu dílů Harryho Pottera. Hrůza. Jsem ráda, že už zase čtu, můj život je hned bohatší!

Celkem se mi podařilo přečíst 8 knih a dvě mám rozečtené. Na sedm z nich už jsou zde recenze, na tu osmou si počkejte až přečtu celou sérii.



Přečtené knihy

Město z kostí - recenze
Tuto knihu jsem měla rozečtenou už z května, proto netrvalo tak dlouho, než jsem ji v červnu dočetla. Více podrobností se dozvíte v mé recenzi, ale můžu vám říct, že jsem z této knihy byla naprosto nadšená, dala jsem jí 5 hvězdiček a rozhodně si přečtu další díly.






Kdo chytá v žitě - recenze
Jedna z knih povinné četby v tomto měsíci. Tedy jak se to vezme - my povinnou četbu nemáme, máme jenom seznam na maturitu a tato kniha na něm není. Kdo chytá v žitě jsem četla z vlastní vůle. Trvalo mi dlouho, než jsem ji přelouskala, více opět v recenzi. Nakonec jsem jí dala 4 hvězdičky, protože se mi moc líbila.






Hvězdy nám nepřály - recenze
Tuto knihu jsem četla již potřetí, tentokrát jsem si ji zopakovala kvůli filmu. Nadšení ze mě neopadlo, stále je to jedna z nejlepších knih, co jsem kdy četla, a je moje osobně nejoblíbenější. 6 hvězdiček a více v recenzi.







Amy & Roger: Na cestě - recenze
Lehká, romantická, oddychová, roadtripová, ale naprosto senzační. Neměla jsem přehnaná očekávání a možná právě proto jsem z ní byla tak nadšená. 5 hvězdiček a více v recenzi. Na léto dle mého jako dělaná, zkuste ji.







Percy Jackson: Zloděj blesku - recenze
První díl ze série Percy Jackson, kterého jsem četla na svůj a kamarádův popud, který má tuto sérii strašně rád a já se k němu přidávám. Nemůžu se dočkat dalších dílů a doufám, že vylepší ty maličkosti, které se mi trochu nelíbily v prvním dílu. 4,5 hvězdiček a více v recenzi.






My děti ze stanice ZOO - recenze
Další povinná četba, kterou jsem četla dobrovolně. Ještě teď si z ní odnáším hluboké pocity. Ano, tato kniha ve mně zanechala velkou stopu. Doufám, že se dostanu i k pokračování Můj druhý život. 6 hvězdiček a více v recenzi.







Wide Window
Třetí ze série Řada nešťastných příhod od Lemony Snicketa - Široké okno, v originále A Series of Unfortunate Events 3: Wide Window. Anglický název uvádím proto, že toto je oficiálně první kniha, kterou jsem přečetla v angličtině. Celou. První dva díly jsem četla česky a dále pokračovat budu anglicky. Na čtení jsou jednoduché, protože jsou pro děti, ale jsou neskutečně zábavné, inteligentní a nachází se tam spoustu záludných anglických výrazů a frází, které autor pak následně vysvětluje opisem, což je nesmírně poučné a chytré. Zamilovala jsem si je. Recenzi vám poskytnu, až přečtu všech 13 (?) dílů. Tomuto dílu a zatím i těm předchozím bych dala 4,5 hvězdiček.


Rezistence - recenze
Poslední přečtená kniha v tomto měsíci (pochybuji, že stihnu dočíst Alianci ještě dnes) a jsem z ní naprosto konsternovaná. Opravdu. Neskutečný čtenářský zážitek. Více v recenzi. 6 hvězdiček.







Rozečtené knihy

Aliance
Popravdě jsem ji ještě nezačala. Právě teď když píšu tento článek leží vedle mě a čeká, až dopíšu toto a uvařím oběd. Pak teprve začnu a nemůžu se dočkat. Zároveň mě děsí, že už to skončí, ale nemůžu čekat déle, než je nutné.







The Miserable Mill
Čtvrtá kniha z Řady nešťastných příhod. Opět čtu v angličtině a jsem teprve na začátku. Mám ji ve formě e-knihy, takže čtu kdykoli jsem pryč z domu a nudím se. Není to tedy moje prioritní kniha, protože nerada čtu více než jednu knihu najednou.






TBR

O knihách, které hodlám číst dále, jste se již mohli dozvědět v článku Knižní plány na léto 2014. Zopakuji, že budu pokračovat s Aliancí, pak si vezmu Hledání Aljašky a pak proběhne první slosování ze Sklenice. Nemůžu se dočkat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.