pátek 11. července 2014

Goodreads TAG

Jelikož čtu momentálně trochu tlustší knihu a lítám všude možně, navíc jsem začala koukat na Sherlocka, takže nemám tolik času na čtení, abych knihu přečetla co nejrychleji, zabavím vás tentokrát tagem.

Jakou knihu jsi naposledy přečetla?
Naposledy jsem přečetla Lásky jedné rusovlásky od Cathy Cassidy. Recenze zde. 

Co právě čteš?
Právě čtu Tajemství gobelínu: Probuzení Astarotha od Henry H. Neffa. Předpokládám, že je to první díl nejspíš ze tří, ale popravdě jsem si to ještě ani nehledala. Zatím je to dobré.

Jakou knihu jsi naposledy zařadila do poličky to-read?
Naposledy to byl Oceán na konci uličky od Neila Gaimana. Od tohoto autora si toho chci přečíst více, protože jeho knihy vypadají zajímavě. Zatím jsem četla pouze Koralínu, která mě zklamala, protože jsem byla naprosto unešená z filmu a z knihy jsem ten dojem už neměla.

Jakou knihu si plánuješ přečíst, až dočteš, co právě čteš?
Toto je zatraceně těžké. Rozhodně už nechci tahat ze Sklenice, protože se potřebuji pustit do knih, které mám doma nové. Asi to budou první Hunger Games, které jsem si ve středu koupila. Konečně poznám ten fenomén na vlastní oči.

Používáš hvězdičkové hodnocení?
Na GR samozřejmě, na blogu v podstatě ano, jen to nenazývám jako hvězdičky, ale pouze body, které můžou mít i půlky, což mě osobně vyhovuje víc.

Zúčastňuješ se 2014 reading challenge?
Ano, ale až od doby, kdy jsem se zaregistrovala na GR, to bylo někdy v květnu, tuším, takže jsem tam nezapočítávala všechny knihy, co jsem tento rok přečetla už předtím, pouze ty, o kterých už mluvím tady na blogu.

Máš wishlist?
Samozřejmě, ale nejsou to knihy, co si chci koupit, protože já tolik knih nechci, mám tam všechny knihy, co bych si v budoucnu chtěla přečíst. Potom je uveřejňuji tady na blogu.

Jakou knihu si plánuješ koupit jako další?
Vidím to na V šedých tónech a Potrhaná křídla nebo na sérii Měsíční kroniky, záleží na tom, co bude k dostání.

Jaké jsou tvé oblíbené citáty?
Happines can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. - J. K. Rowling
And in that moment, I swear we were infinite. - Stephen Chbosky
I fell in love the way you fall asleep: slowly and then all at once. - John Green 
Tvoji oblíbení autoři?
U tohoto je to těžké, protože mám oblíbené knihy, ale nic moc dalšího jsem od jejich autorů nečetla. Ale tak každopádně řeknu J. K. Rowling a Veronicu Roth a dále potom Johna Greena, jehož knihy jsou bezpochyby geniální, bohužel Hledání Aljašky mi nějak nesedlo, a  skvělý Stephen Chbosky.

Jsi v nějaké skupině?
Nevím o tom.


Nominována jsem nikým nebyla, takže nominuji všechny, kdo tento tag ještě nedělali a chtěli by jako já, pusťte se do toho! 
Otázky jsem přebrala z blogu Nickyho knižní koutek: http://nickyhokniznikoutek.blog.cz/1401/goodreads-tag

2 komentáře:

  1. Pěkné odpovědi, mně se Koralina líbila i kniha :) V šedých tónech je úžasná kniha. A hledání Aljašky právě čtu a docela mě to baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koralínu si chci v blízké době přečíst znovu, protože doufám, že podruhé se mi kniha bude líbit více :). Mám moc ráda tvoje videa :).

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.