sobota 12. července 2014

On My Wishlist 10#

Ona už je zase sobota? Hrozně rychle to utíká, mám pocit, že mi prázdniny prokluzují skrz prsty. Ještě že zítra jedu s kamarády na chatu, potom na tábor, potom na dovolenou... To snad už nebudu mít pocit, že nic nedělám...

Mara Dyerová (Michelle Hodkin)


Poprvé jsem se o této sérii doslechla ze zahraničních zdrojů, ale poté i u nás díky Madeleine. Mám dojem, že nikoho jiného jsem snad o této sérii neslyšela mluvit. Přitom mně přijde strašně moc zajímavá!
Dobře, vůbec netuším, o čem tato série je. Nejspíš o dívce jménem Mara Dyerová, ale to je tak všechno. Mně stačily pouze obálky, abych se do nich zamilovala a toužila si je přečíst. Potom ty vcelku pochvalné recenze a mně bylo jasno!
Jsem ráda, že i v Česku vyšly originální obálky, které jsou naprosto okouzlující. Moc se mi líbí. Už jsem zblblá z těch anglických videí, že mě nenapadají správná česká slova, ale anglicky bych je pojmenovala slovem stunning

STATUS: hodlám si půjčit v knihovně

1 komentář:

  1. Tuhle sérii bych si taky chtěla moc přečíst :). Vypadá vážně skvěle :).

    OdpovědětVymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.