sobota 19. července 2014

On My Wishlist 11#

Podotýkám, že tento článek je přednastavený, protože se momentálně nacházím na táboře. To mi ovšem nezabránilo v tom, abych nevynechala svou oblíbenou rubriku, kde vám představuji knihy, které si chci přečíst.

Stín větru (Carlos Ruiz Zafón)


O této knize jsem se poprvé doslechla na YT kanálu Catriony z Austrálie (Little Book Owl), která se stala první zahraniční booktuberkou, kterou jsem začala sledovat a propadla tím zahraničnímu booktubu (osobně doufám, že se mi tím zlepší poslech z angličtiny). Ve videu tuto knihu ukazovala a já po ní začala pátrat, a když jsem si přečetla anotaci, řekla jsem si, že by bylo opravdu krásné si ji přečíst. Navíc má pěkná hodnocení, takže není nač čekat.

STATUS: hodlám si půjčit v knihovně



Zdroj obrázku: www.kosmas.cz

1 komentář:

  1. Tahle knížka je prý dobrá, asi se po ní někdy taky kouknu :).

    OdpovědětVymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.