pondělí 28. července 2014

On My Wishlist 12#

Se zpožděním, já vím, ale jen jsem se vrátila z tábora, už zase balím na dovolenou, kterou tentokrát strávíme v Lednici. Ale jak možná víte, toto je má oblíbená rubrika a já si ji nenechám ujít. Fuck The Rules!

Pod vejcem - Tajemství mistra Rafaela (Laura Marx Fitzgerald)


Poprvé jsem se o této knize dozvěděla na kanále padfootandprongs07 (nevím přesně ten název), který patří booktuberce jménem Raeleen. Tuto knihu tehdy četla, a i když z ní nebyla extrémně nadšená, mě zaujala jak obálkou, tak příběhem, který jsem již stačila zapomenout, proto jsem si ho právě musela přečíst znovu.
Šifra mistra Leonarda pro děti - to zní zajímavě. Renesanční malíř, pátrání, tajemství, odhalování pravdy. Spíše pro mladší čtenáře, ale i já si ráda něco takového přečtu, protože mi to zkrátka zní jako něco pro mě.


STATUS: hodlám si půjčit v knihovně


Zdroj obrázku: www.iluxurylife.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.