sobota 5. července 2014

On My Wishlist 9#

A jelikož už je necelou hodinu sobota a já se zítra nechci moc zdržovat u počítače, napíšu OMW už teď.

Hunger Games (Suzanne Collins)


Bože, je to hrozný trapas a trochu jsem se i bála to přiznat, ale já tuto sérii ještě ani nezačala. A přitom bych tolik chtěla, už jen proto, abych zjistila, jestli je to tak dobré, jak se povídá.
O této sérii vím tak nějak od dob, kdy přibližně vyšla, protože o ní mluvila Abyss, což byla jediná knižní blogerka, kterou jsem sledovala už před lety. Pamatuji si tyto obálky, pamatuji si, že o nich psala články, ale nepřikládala jsem tomu žádnou pozornost. Před pár lety o těchto knihách zase mluvila kamarádka a asi mi i něco naspoilerovala, jak ji znám, ale naštěstí jsem ji dost dobře neposlouchala a vše jsem zapomněla. Za začátku jsem nevěděla ani nic o filmech, ale ty se potom rozmohly v naší třídě, všichni se najednou stali obdivovateli Jennifer Lawrence, a to už jsem této sérii neunikla a bohužel jsem se na ty filmy podívala. Achjo.
Nechápejte mě špatně, ty filmy se mi moc líbily a nalákaly mě na knihy, ale to je ten problém - radši mám nejdřív knihu, až pak film. Chtěla jsem celou sérii přečíst před premiérou třetího filmu, což není vůbec žádný problém ohledně času, ale už půl roku čekám, až na mě v knihovně přijde řada - a stále nepřichází. Proto uvažuji, že si tu sérii koupím a myslím si, že to i udělám, protože si ji zkrátka chci už co nejdříve přečíst.

STATUS: přečteno

2 komentáře:

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.