sobota 5. července 2014

Slosování č. 1

Před několika minutami jsem dočetla Hledání Aljašky, o kterém mám mimochodem hodně smíšené a zmatené pocity, trochu se bojím, až budu psát recenzi, protože nevím, co tam napíšu. Nicméně právě nadešel čas, aby proběhlo první slosování. Mohla bych to sice nechat až na ráno, ale já jsem nesmírně zvědavá na to, co si jako první vytáhnu!

A je to...

Sama doma od Jacqueline Wilsonové

Jsem ráda, že jsem si pro začátek vybrala něco oddechového, největší obavy jsem měla z toho, že si na léto vyberu něco náročného a vážného. Vtipné je, že jsem o této knize právě nedávno natáčela video a uvedla jsem ji jako poslední knihu, co jsem od Jacqueline přečetla. 
Docela se těším, až si ji zopáknu a připomenu si časy, kdy jsem nečetla nic jiného než paní Wilsonovou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.