neděle 6. července 2014

Slosování č. 2

Před chvilkou jsem dočetla Sama doma a... nejsem z toho moc nadšená. Více se již brzy dozvíte v mé recenzi.
Nedalo mi to a hned jsem si vylosovala další knihu ze Sklenice s tím, že kdyby se mi tu knihu číst nechtělo, tak si přečtu něco, na co mám chuť. Tento zvláštní přístup jsem zaujala jenom proto, že mě baví ze Sklenice tahat a přicházet na to, co mi osud přihraje do cesty.

A dnes jsem si vytáhla...



Lásky jedné rusovlásky od Cathy Cassidy

Docela mě udivuje, že jsem si vytáhla zrovna tuto knihu, má totiž se Sama doma určitou spojitost - o obou jsem mluvila ve svém posledním videu a obě to jsou poslední knihy, které jsem přečetla od jejich autorek, přičemž obě tyto autorky - Wilson a Cassidy - byly dříve mé oblíbené. 
Takže se pustím do dalšího re-readingu, přičemž na tento se těším o něco více, protože bude snad trochu bližší mé věkové kategorii, navíc mi tuto knihu pořád generátor doporučoval na GR, takže jsem na to zvědavá, protože si už jenom matně pamatuji, o čem to bylo. Pamatuji si na zrzku, která si hrála na něco, co není, jen proto, aby zapadla a měla dobrou pověst. Uvidíme!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.