úterý 8. července 2014

Slosování č. 3

Mám pocit, že nedělám nic jiného, než že stále a pořád jenom losuji. Ale nebudu vám lhát, strašně mě to baví. Ten okamžik, kdy už v prstech držíte ten lísteček, který hodláte vytáhnout ven, ten nejistý pocit, jestli nemáte na poslední chvíli vybrat nějaký jiný, ten pocit, když ho už taháte ven a ten závěrečný nervózní, ale natěšený pocit, kdy lísteček rozbalujete a přečtete si, co máte za úkol přečíst - pořád dokola, ale pokaždé se přece jenom cítíte trochu jinak...

Dnes jsem si říkala, že se jestli si znova vyberu nějaké další čtení pro dívky, asi budu trhat hlavy. Chtěla jsem něco jiného a byla jsem přesvědčená, že jestli si znovu vytáhnu Wilson nebo Cassidy, budu tahat znovu. Ale nakonec to nebylo potřeba, protože jsem si vybrala...


Tajemství Gobelínu - Probuzení Astarotha od H. H. Neffa

Hned chvíli po vytažení této knihy jsem na tento lísteček jen zírala a přemýšlela, jestli se mi to chce číst nebo ne. Už už jsem měla nutkání ho tam strčit zpátky, ale nedokázala bych podvést sama sebe, když jsem si dala jasná pravidla. Příště si dám pravidlo, že budu číst jen pokud knihu, kterou si vytáhnu, mám nově ve své knihovničce, protože mi už přijde trapné, jak se mi tam kupí nové kousky, které jsem ještě nečetla.
Nicméně toto bude další re-reading jen zčásti, protože jsem už měla tu čest tuto knihu číst, když jsem ji před lety dostala k Vánocům nebo k narozeninám, už nevím. Každopádně to byl dárek, jelikož já bych si ještě před lety nic podobného určitě nekoupila, protože dříve mi byl tento žánr - fantasy- zcela cizí. Ale tehdy jsem knihu rozečetla, ale bohužel nedočetla, jenom už nevím proč. Nemám pocit, že by se mi nelíbila, pamatuji si, že jsem si ji i celkem užívala, ale muselo se něco stát, protože jsem se zastavila uprostřed kapitoly a nepokračovala dál. Nicméně teď mám chuť celou knihu přečíst, protože si pamatuji, že je trochu podobná Harry Potterovi, což je prostě skvělé!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.