středa 16. července 2014

Slosování č. 4

Jak jsem zamýšlela, tak jsem udělala - začala jsem číst první díl Hunger Games. Zatím jsem přečetla pouze první kapitolu ze zvědavosti, ale i tak jsem trochu zděšená - i když jsem už viděla film. Nečekala jsem to takové, ale líbí se mi to. Ale o tom někdy jindy.
Dnes jsem tahala z jiného důvodu, a to proto že zítra jedu na tábor a nebudu mít čas přidávat články, možná jen nějaký přednastavím. Každopádně jsem si s sebou chtěla vzít dvě knihy a kromě Hunger Games jsem nevěděla, po čem sáhnout. Tak jsem tahala, ale na poprvé jsem si vytáhla Šifru mistra Leonarda, kterou bych si sice přečetla moc ráda, ale nemám náladu ji tahat na tábor, když je tak objemná. Tahala jsem tedy podruhé a doufala jsem, že to bude nějaká krátká, pohodová a odpočinková četba a ono se to povedlo. Vytáhla jsem si...



Seznam tajných přání (Lori Nelson Spielman)


Tuto knihu jsem dostala od mamky k narozeninám, aniž by tušila, že se nachází na mém wishlistu. Opravdu jsem to nečekala a mile mě to překvapilo. Jelikož to není YA, budu moc ráda, když si ji po mně přečte i mamka, které by se snad mohla líbit. Doufám, že se líbit bude i mně. Slyšela jsem na ni dobré ohlasy, takže se nebojím.
Netuším, jestli budu mít na táboře tolik času na čtení, abych zvládla přečíst vůbec jednu knihu, ale uvidím. Pro jistotu mám dvě. Přece jenom tam budu jedenáct dní a za tu dobu se už něco stihnout dá. A když ne, tak se svět nezblázní a já si ji přečtu potom. Tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.