úterý 12. srpna 2014

Bloger TAG

Jelikož dnes nemám na práci žádnou recenzi a nechci, aby tu dnes bylo úplně mrtvo, rozhodla jsem se přidat k dalšímu tagu. Osobně tagy ráda sleduji ve formě videí, ale formou článku také nejsou špatné. 

Nominovaná jsem nebyla nikým, ale Vojta z Knižního kukátka nominoval všechny, kteří se chtějí do tohoto tagu zapojit, tak jsem přebrala otázky od něho. 

Pravidla:
Napiš 10 věcí o sobě
Odpověz na 10 otázek
Nominuj 5 blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů denně
Vymysli 10 otázek pro nominované
Informuj blogery, že jsou nominovaní


10 věcí o mně
  1. Celým jménem se jmenuji Eliška Marie Magdaléna.
  2. Je mi šestnáct let, ale většina lidí mi tipuje max. čtrnáct.
  3. Jsem vegetariánka od Vánoc a svého rozhodnutí nelituji.
  4. Mám téměř šestiletou fenku zlatého retrívra, jmenuje se Jessie.
  5. Hraji divadlo v dramaťáku, jde mi to a baví mě to, ale nikdy jsem nechtěla být herečkou profesionálně.
  6. Ráda bych se v budoucnu věnovala studiu jazyků, cestování a zvířatům. Jen netuším, jak to zkombinovat.
  7. Když jsem byla menší, milovala jsem psaní povídek, jen co jsem se naučila psát. V páté třídě jsem začala psát knihu, kterou jsem nikdy nedopsala. Psaní mě stále baví, ale nemám už inspiraci na povídky, nahradilo mi to psaní blogu, recenzí a deníčků.
  8. Dříve jsem měla tři roky blog na blog.cz.
  9. Natáčím videa na YouTube. Nejsou nijak zaměřená, točím inspirativní, motivační a tématická videa, často natáčím i něco o knihách.
  10. Nechci spolupracovat s žádným nakladatelstvím, než tento blog dosáhne jednoho roku, abych měla jistotu, že u toho vážně vydržím a že to není jen chvilková výplň mého volného času.
Otázky od Vojty:
  1. Poslední knížka, která ti vážně vyrazila dech? Rozhodně Síla vzdoru, poslední díl Hunger Games. Totálně mě převálcoval. Můžete si přečíst mou recenzi ZDE.
  2. Tvůj oblíbený knižní žánr? Nemám vyhraněný oblíbený, protože mé oblíbené knihy jsou z různých žánrů. Ale ráda mám jak knihy ze života, tak fantasy a dystopie, klasické knihy, romantické... V poslední době čtu převážně YA. Chci z tohoto žánru přečíst co nejvíce, než na to budu moc stará.
  3. Jakou hudbu posloucháš? Ráda mám indie rock, rock a britpop. Z kapel to budou The Beatles, Oasis a ze současných nejvíc miluji Arctic Monkeys. Poté Ed Sheeran a z českých Tomáš Klus. Ale líbí se mi písničky příjemné na poslech, se zajímavými texty a zajímavými, neotřelými melodiemi. Miluji interprety, kteří přijdou s něčím novým.
  4. Jaký film jsi viděl/a naposledy? Jurský park. 
  5. Kromě knih, jak jsi na tom s audioknihami a komiksy? Jako audioknihu jsem poslouchala jen Řecké báje a pověsti kvůli povinné četbě a nedalo mi to nic, protože se u toho nedokážu soustředit. Ale neodsuzuji je. Myslím, že je to skvělá forma knih, jen ne pro mě. Komiksy mám ráda, ale moc jsem jich nečetla. Problém mám s Manga komiksy, protože mě mate, jak se čte zprava doleva, motala se mi z toho hlava...
  6. Máš nějaký cíl, kolik knih přečteš za tento rok? Dala jsem si cíl třiceti knih, který rozhodně zvládnu. Když to zkusím dotáhnout až k padesátce, budu mít radost. Ale ve výsledku mi to je jedno, hlavně, že mě to baví a že si čtení užívám.
  7. Tvá vysněná spolupráce? Z důvodů, které jsem uvedla výše, zatím spolupráci nehledám, ale kdyby ta chvíle jednou nadešla, ráda bych spolupracovala s nakladatelstvím Jota a Knižní klub.
  8. Co máš naplánované na zbytek prázdnin? Ráda bych se věnovala své fence, kterou přes prázdniny skoro nevidím. Pak bych ráda jela s kamarády na chatu a na Výravu. A chtěla bych do kina na spoustu filmů.
  9. Existují nějaké knihy, které jsi nedočetl/a do konce? Probuzení Astarotha jsem dříve nedočetla, ale podruhé už ano (recenze ZDE). Pak si vzpomínám na jednu knihu, kterou jsem si vypůjčila z knihovny, jmenovala se Záblesk hněvu a po prvních dvou stranách jsem ji zaklapla a odmítla dál číst. Obecně knihy ale zpravidla dočítám. 
  10. Kniha, na kterou nedáš dopustit. Všechny díly Harryho Pottera. Nevidím na nich jedinou chybu, jsou pro mě zkrátka dokonalé.

Nominovaní:
Nikoho nenominuji, jelikož jsem sama nebyla nominována a navíc opravdu netuším, kdo tento tag už dělal a kdo ne. Nominovaní jste ale všichni, kdo tento tag chcete udělat. Pak mi akorát napište, pokud jste použili moje otázky a já se na váš článek ráda podívám.

Otázky pro nominované:
  1. Kdybys měl/a vzít jednu postavu z nějaké knihy, s kterou by sis chtěl/a popovídat, která by to byla a o čem byste se bavili?
  2. Čteš knihu i po tom, co jsi viděl/a filmové zpracování?
  3. Znáš nějaký film, který je natočen podle knižní předlohy a který se ti líbil více než kniha?
  4. Kterého autora nebo které knihy všichni čtou a ty jediný/á jsi je ještě nečetla?
  5. Existuje nějaký typ knih, který tě vůbec neláká k přečtení?
  6. Které knihy, které u nás ještě v nejbližší době nevyjdou, by sis chtěl/a přečíst?
  7. Co si myslíš o žánru Young Adult?
  8. Které jsou tvé oblíbené filmy?
  9. Stahuješ filmy, nebo je poctivě kupuješ na DVD nebo Blu-ray?
  10. Doporuč nám nějaký dobrý film nebo dobrou knihu, nejlépe některé, které nejsou příliš známé

Děkuji vám, pokud jste článek dočetli až sem. Budu ráda, když se zapojí i další z vás a budu se těšit zase příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.