úterý 19. srpna 2014

Bout of Books 11.0 | Day 2#

Druhý den je za mnou. Tedy ještě ne úplně, ale dnes se už na čtení necítím, výjimečně půjdu možná spát i před půlnocí. Moje tělo už by to potřebovalo...

Bout of Books 11.0

Přečtené knihy: Kostičas - Samantha Shannon; Dívka s pomeranči - Jostein Gaarder
Rozečtené knihy: (Ne)obyčejný kluk - R. J. Palacio

Přečtené strany dnes: 316
Přečtené strany celkem: 653

Poznámky: Za dva dny jsem zvládla přečíst dvě knihy a počet stránek za dnešek se bez 21 stran vyrovnává včerejšku. Přesto jsem měla pocit, že jsem dnes skoro nic nečetla. Včera jsem četla celý den a stejně jsem Kostičas přelouskala až dnes dopoledne, dnes jsem dělala všechno možné, čtení jsem se v poměru k ostatním činnostem tolik nevěnovala. Byla jsem na dlouhé procházce se psem, zhlédla jsem dva filmy, uvařila si oběd i večeři, dokonce snídani jsem si udělala velkolepější. A navíc jdu spát ještě před půlnocí. I tak jsem ale zvládla přečíst 316 stran. Sama nevím, jak se mi to povedlo. Ale musím říct, že po dvou dnech se cítím čtenářsky vyčerpaná. (Ne)obyčejný kluk se ale zdá jako čtenářsky nenáročná, i když psychicky vyčerpávající četba. Uvidíme, co přinese zítřek...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.