středa 20. srpna 2014

Bout of Books 11.0 | Day 3#

Tak nám to nějak rychle utíká...

Bout of Books 11.0

Přečtené knihy: Kostičas - Samantha Shannon; Dívka s pomeranči - Jostein Gaarder; (Ne)obyčejný kluk - R. J. Palacio
Rozečtené knihy: -

Přečtené strany dnes: 319
Přečtené strany celkem: 972

Poznámky: Jsem více než jen spokojená. Třetí den, třetí přečtená kniha. Přes den jsem toho stihla spoustu, zhlédla jsem další film například (Dallas Buyers Club, kdyby to někoho z vás zajímalo...). Flákám se jako blázen, to ano, ale zase až tak moc mi to nevadí. Společnosti kamarádů a lidí si dost užiji ve škole, využívám čas, který trávím sama. Tak já už jdu dneska spát. Nějak se mi zalíbilo chodit spát před půlnocí. Snad to moje tělo dostatečně ocení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.