čtvrtek 21. srpna 2014

Bout of Books 11.0 | Day 4#

Další den je úspěšně za námi. Už jsme za půlkou!

Bout of Books 11.0

Přečtené knihy: Kostičas - Samantha Shannon; Dívka s pomeranči - Jostein Gaarder; (Ne)obyčejný kluk - R. J. Palacio; Past na Sněhurku - Krystyna Kuhn
Rozečtené knihy: -

Přečtené strany dnes: 207
Přečtené strany celkem: 1 179

Poznámky: Pokořila jsem svůj cíl tří knih za tento maraton už včera, ale také jsem si dala za úkol přečíst každý den alespoň padesát stran. Pokud mám být upřímná, skoro bych se radši už na nějaký maratón vykašlala, protože se cítím čtenářsky přehlcena. Ale Past na Sněhurku se četla rychle, jedním dechem. Ráno, když jsem se vrátila od doktorky, jsem začala číst a skončila jsem ve tři čtvrtě na dvanáct. Dívka s pomeranči má méně stran a větší písmenka, ale pociťovala jsem její čtení jako věčnost, ale Past na Sněhurku se mi hodila parádně, abych si odpočinula od náročných a složitých příběhů. Ani jsem netušila, jaká bude radost, mít ji ve svém TBR pro tento maraton.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.