sobota 23. srpna 2014

Bout of Books 11.0 | Day 5#

A jak to se mnou vypadalo včera?

Bout of Books 11.0

Přečtené knihy: Kostičas - Samantha Shannon; Dívka s pomeranči - Jostein Gaarder; (Ne)obyčejný kluk - R. J. Palacio; Past na Sněhurku - Krystyna Kuhn
Rozečtené knihy: -

Přečtené strany dnes: 0
Přečtené strany celkem: 1 179

Poznámky: Včera jsem žádnou knihu ani neotevřela. Původně jsem plánovala, že si přečtu alespoň těch 50 stran z Dřív než půjdu spát, ale nakonec se tak nestalo a myslím, že jsem udělala dobře. Během čtení knih, které jsem již za maraton zvládla, jsem pociťovala silný vnitřní tlak. Počítala jsem stránky do padesáté, do sté, do sto padesáté atd. Knihy jsem si užívala, to ano, ale neubránila jsem se neustálé kontrole stavu, jak na tom jsem. Potřebovala jsem pauzu, day off, oddech, abych si to čtení úplně neznechutila. Dnes snad něco přečtu, ale spíš to vidím, že celkově zvolním, sepíšu všechny recenze, a až pak se zase vrátím do tempa. Čtení jsem vždycky měla jako koníček, relax, teď mě čtení spíš vysiluje a já odpočívám u filmů. Ale ono se to zase spraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.