pátek 15. srpna 2014

Bout of Books 11.0 | TBR

Tak jsem si řekla, že se vykašlu na nějakou angličtinu a budu psát česky, když mám český blog, i když Bout of Books je v angličtině. Nejdřív si musím zvyknout na to, jak read-a-thony probíhají, co a jak, a možná příště budu postovat v angličtině. Pokud mě to tedy bude bavit a rozhodnu se zúčastnit i příští rok.

Read-a-thon probíhá od 18. 8. do 24. 8.

Bout of Books

About Read-a-Thon
The Bout of Books read-a-thon is organized by Amanda @ On a Book Bender and Kelly @ Reading the Paranormal. It is a week long read-a-thon that begins 12:01am Monday, August 18th and runs through Sunday, August 24th in whatever time zone you are in. Bout of Books is low-pressure, and the only reading competition is between you and your usual number of books read in a week. There are challenges, giveaways, and a grand prize, but all of these are completely optional. For all Bout of Books 11 information and updates, be sure to visit the Bout of Books blog. - From the Bout of Books team

Jelikož jsem v read-a-thonech opravdový nováček (doposud jsem je pouze sledovala na YT), znovu jsem si za vzor půjčila Vendeu, tak doufám, že jí to nevadí.

Čas, který bych ráda věnovala čtení

Ráda bych četla každý den, nejméně 50 stran, abych byla spokojená, ale samozřejmě se budu snažit směřovat výše.

Moje cíle

  1. Přečíst min. 3 knihy.
  2. Zrecenzovat je.
  3. Každý den psát na blog UPDATE.
  4. Užít si to!

Knihy, které budu číst

  • (Ne)obyčejný kluk (R. J. Palacio)
  • Pokání (Ian McEwan)
  • Past na Sněhurku (Krystyna Kuhn)
  • Half Bad - Napůl zlý (Sally Green)
  • Dívka s pomeranči (Jostein Gaarder)
  • Dřív, než půjdu spát (S. J. Watson)
  • Kostičas (Samantha Shannon)
Přes víkend mám doma jen Kostičas, který bych už dnes chtěla začít číst, takže ho nejspíš budu v pondělí dočítat, a u ostatních knih bych ráda měla možnost volby podle nálady. Vybrala jsem si knihy spíše kratšího rázu. Uvidíme, co bude v mých silách.
Tajně doufám, že bude ošklivé počasí, abych se necítila špatně, že budu jen číst...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.