pondělí 25. srpna 2014

Bout of Books 11.0 | Wrap Up

A máme tu slíbenou rekapitulaci v číslech a fotografiích.

Bout of Books 11.0


  • Za 7 dní jsem přečetla 5 knih.
  • Celkem jsem přečetla 1 546 stran.
  • Četla jsem každý den kromě pátku. Nejvíce stran jsem přečetla v pondělí - 337 - a nejméně v pátek - 0. Když nepočítám pátek, nejméně stran jsem přečetla v sobotu - 178.

Splněné cíle:
  1. Přečíst minimálně 3 knihy.
  2. Psát každý den UPDATE.
Nesplněné cíle:
  1. Číst každý den, minimálně 50 stran.
  2. Užít si to.
Cíle, které budou splněny:
  1. Zrecenzovat přečtené knihy.

Tento read-a-thon byl pro mě dobrý ve smyslu toho, že jsem za krátký čas přečetla velké množství knih a tím jsem si to trochu nahnala dopředu. Ale popravdě - neužívala jsem si to. Neustále jsem kontrolovala strany, kolik mi zbývá do konce, ačkoli se mi kniha líbila. Když mě příběh trochu nudil, byla jsem ve stresu, že čtu moc pomalu a že knihu do večera nestihnu přečíst. Zážitek ze čtení jsem měla i tak, ale byl dost omezený a to se mi nelíbilo. Knihy jsem brala jinak než normálně.
Ale z toho neviním read-a-thon, z toho viním sebe, protože já jsem si ho takový udělala. Read-a-thony jsou skvělá věc, kdy se obrovské množství lidí podepíše pod společnou činnost, ale zkrátka nejspíš nejsou pro mě. Uvidím, jestli se v budoucnu ještě nějakého zúčastním, ale v nejbližší době to moc růžově nevidím. Nicméně doufám, že vy jste si svůj Bout of Books 11.0 užili plnými doušky a odnášíte si spoustu krásných čtenářských zážitků.




Přečtené knihy:
  • Kostičas (Samantha Shannon)
  • Dívka s pomeranči (Jostein Gaarder)
  • (Ne)obyčejný kluk (R. J. Palacio)
  • Past na Sněhurku (Krystyna Kuhn)
  • Dřív než půjdu spát (S. J. Watson)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.