sobota 30. srpna 2014

Den nepřečtených knih 2014

O tomto projektu, který pořádá knižní portál Martinus.cz, jsem se prvně dozvěděla až tento rok díky Facebooku. Přišlo mi to jako zajímavý nápad a hlavně jako dobrá pohnutka k tomu, abych si už konečně přečetla knihu, která mi zde leží od dubna, od akce Knihy bez DPH.
Popravdě se postupně chystám na všechny tři knihy, které jsem si tehdy koupila. Momentálně čtu Half Bad - Napůl zlý a na Fangirl se chystám zanedlouho. Takže nám zbývá...

PÝCHA A PŘEDSUDEK OD JANE AUSTEN

Zdroj: www.bux.cz

Tuto knihu jsem si tehdy koupila proto, že ji Madeleine považuje za svou nejoblíbenější knihu a názory, které ji vychvalují až do nebes, nejsou vůbec ojedinělé. Moc se na ni těším, očekávám od ní poměrně dost, tak pevně doufám, že nebudu zbytečně zklamaná.

A na jakou knihu se zítra chystáte vy?

2 komentáře:

  1. Já jsem Pýchu a předsudek dneska dočetla a kniha se mi vážně moc líbila :). Snad se bude líbit i tobě :).
    Jinak dneska plánuji dočíst Rozbřesk :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se teda k Pýše a předsudku dostávám až teď, protože jsem měla rozečteného Napůl zlého a nerada čtu více knih naráz, ale už se těším, až se do ní pořádně ponořím :).

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.