neděle 17. srpna 2014

Letem obálkovým světem 1#

Hledala jsem další meme, kterým bych mohla obohatit tento blog, abych zde stále nepublikovala pouze samé recenze. Toto se mi zalíbilo, protože je jednoduché, ale pěkné. Alespoň se konečně blíže seznámíte s mým zvláštním vkusem na knižní obálky, protože už jsem se nespočetně setkala s tím, že se mi nelíbí ty samé obálky jako ostatním. Ale zato si myslím, že ty, co se líbí mě, se ostatním líbí také.

Tento projekt pochází z dílny Shax.
Mým úkolem je vám představit obálky, které mě zaujaly.
Note: Chci zde zveřejňovat jak obálky, které mě okouzlily svou krásou, tak i obálky, které sice krásou nehýří, ale které mě zaujaly jiným způsobem.  Například v tomto příspěvku se touto stala obálka knihy Everybody Sees the Ants - není to vyloženě krásná obálka, ale rozhodně mě zaujala.

Love Letters to the Dead | Goodreads
Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe | Goodreads

Why We Broke Up | Goodreads
Everybody Sees the Ants | Goodreads

A Thousand Pieces of You | Goodreads
The Universe Versus Alex Woods | Goodreads

I Wrote This for You | Goodreads
Since You've Been Gone | Goodreads

The Miseducation of Cameron Post | Goodreads
Me and Earl and the Dying Girl | Goodreads

2 komentáře:

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.