pátek 8. srpna 2014

Měsíční chvástačka | ČERVENEC 2014


Musím říct, že i když mi za tento měsíc přibylo celkem 9 knih (1 není na fotce), moc jsem neutratila. Tedy alespoň jsem neutratila více, než jsem si plánovala. To je asi lepší vyjádření. 




Nejdřív bych rozebrala tyto propriety, které jsou vyfoceny výše. I když to přímo nejsou knihy, s knihami úzce souvisí. Na levé straně se nachází náramek, který jsem obdržela jako dárek zdarma při objednávce na bux.cz. Je na něm napsáno Nesoudím lidi podle tváře. Pyšně ho nosím, protože to heslo se mi moc líbí a snažím se podle něj řídit, i když lidská přirozenost mi to vždy neumožní.
Na pravé fotce jsou moje první magnetické záložky z Neoluxoru. Dřív jsem se jim vyhýbala, ani nevím proč, ale když jsem tyto uviděla - se sovičkami a kočičkami, věděla jsem, že když už si tam nehodlám koupit žádnou knihu, neodejdu přece s prázdnou.


Nultá hodina od Agathy Christie je má první kniha od ní. Nic jsem od ní nečetla, ale moc bych chtěla. Nevím, jestli je toto dobrá volba pro začátek, ale našla jsem ji v jednom antikvariátu v Českém Krumlově za 20,- Kč a pan prodavač mi byl tak sympatický, že jsem mu chtěla udělat nějakou tržbu.


Kompletní série Hunger Games byla jediná, co jsem si plánovala koupit. Toto bylo zamýšlené utrácení peněz, které mi sežralo celou výplatu (nedivte se, dostáváme málo, ale zato máme 10 dní všechna divadelní představení i koncerty zadarmo). Dnes jsem dočetla Sílu vzdoru a musím vám říct, že emočně jsem na dně tak, jak jsem naposledy byla po přečtení Hvězdy nám nepřály.




V průběhu měsíce jsem se nakonec rozhodla, že si koupím i Ready Player One, na kterého slyším všude jenom samé ódy. Zatím jsem opravdu neslyšela žádná špatná hodnocení. Nevěděla jsem, kdy se dostanu do města, kde jsou Levné knihy, tak jsem zamýšlela, že si ji koupím přes internet, ale přišlo mi, že zaplatit o stovku víc kvůli poštovnému za knihu, která sama o sobě stojí 40,- Kč, není tak super. Ale nakonec jsem jela do Prahy, kde jsem si tuto knihu nakonec i pořídila.

A jejda. Jela jsem si jen pro Ready Player One a do košíku se mi jen tak náhodou dostali i Oškliví. Ten obličej tam na mě jen tak koukal a já si říkala, že když je tady tolik parádních knížek za tak nízké ceny, přeci tu jen tak něco nenechám. Nenechala. 

Analfabetka, která uměla počítat je jednou ze tří knih, které jsme s mamkou objednávali na bux.cz. Další knihu uvidíte pod ní, ale chybí tu Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel, kterého mamka právě čte. Říká, že se jí moc líbí a je ráda, že jsme nakonec vybraly tyto knihy. Ještě že mě má. A ještě že já objevila bookblogerskou komunitu.
(Ne)obyčejný kluk je další kniha z objednávky, kterou mamka koupila výhradně mně, protože jsem o ni moc stála. Slýchávám na ni různé názory, ale myslím, že by mohla být pěkná a milá. Uvidíme, jaký si na ni udělám názor já.








Tento notes jsem si sice nepořídila v červenci, ale řekla jsem si, že se s vámi o něj podělím, protože jsem teprve teď pro něj našla uplatnění. Válel se mi na poličce a já nevěděla, co s ním, ale pak mě napadlo řešení, než jsem začala číst Sílu vzdoru. Často se mi při psaní recenzí stává, že zapomínám na myšlenky ohledně knihy, které mě napadaly během čtení. Začala jsem tedy tento diář využívat pro blogové záležitosti a především pro psaní postřehů během čtení. 




A jaké nové knihy přibyly do poličky za červenec k vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.