středa 22. října 2014

Moji oblíbení booktubeři #1

Rozhodla jsem se vás obohatit dalším zbytečným článkem, jelikož vám teď nemůžu nabídnout recenzi - protože už se dva týdny plácám s devadesáti stránkovým příběhem Jeden den Ivana Děnisoviče - ne, nebaví mě to, a když mám čas, abych těch posledních 44 stran dočetla, vyberu si místo toho Doctora Who...
Takže tak to se mnou je. Bohužel.

Ale i tak bych vám chtěla představit své nejvíc top oblíbené zahraniční booktubery (ti čeští budou někdy příště), a protože jich sleduji poměrně dost, tak uvedu opravdu jen ty, na které se dívám s radostí a těším se na další jejich video.


Catriona (Little Book Owl)
Začnu úplně tou nejoblíbenější a poté již další řazení neberte v potaz, protože nemám ujasněno, kdo se mi líbí víc a kdo méně. Ale Catriona je rozhodně má nejoblíbenější. Její video bylo první booktuberské v anglickém znění, které jsem si pustila. Byla mi hned sympatická její barva vlasů, její elán a její vkus na knihy plus jsem jí krásně rozuměla. To trvá až doteď - je milá, vtipná, zábavná, kreativní, má super nápady, na nic si nehraje a skvěle hodnotí knihy - ona je jediná zahraniční booktuberka, u které si pouštím i její recenze - a to už o něčem vypovídá.


Sasha (abookutopia)
Tahle holka je šílená do Skotů a do mimozemšťanů. Hned mi byla sympatická, točí zajímavá videa a nebojí se ukázat svou šílenost. A jako většina Američanek má nádherný pokoj (a nádhernou knihovnu v něm) a krásné pejsky (tuším, že jich má několik...).


Ariel (Ariel Bissett)
Tahle booktuberka je rovněž úžasná, opravdu netuším, kterou z těch vše mám radši. Má úžasné brýle, úžasné vlasy a úžasně se zamýšlí nad různými tématy ohledně internetu, společnosti a samozřejmě knih. Čte různé druhy knih a opět je mi neskutečně sympatická.


Charly (Charly Reynhorse)
Charly je z Austrálie a je to strašně zajímavá osobnost. Na první pohled roztomilá mladá dívka, ve skutečnosti však poslouchá metal, a to není z její osobnosti rozhodně všechno. Rozhodně mi nepřijde do čtení tak zapálená jako ostatní, ale je mi opravdu sympatická (toto slovo dnes ještě padne mnohokrát) a o knihách mluví hezky, její videa mají super kvalitu a sakra! proč mají všechny booktuberky tak super vlasy?! Kromě tohoto všeho mám moc ráda její videa Document Your Life, která se sice knih netýkají, ale jsou strašně milá a inspirativní.


Helene (Helene Jeppesen)
Helene je z Dánska, ale její angličtina je perfektní, a ačkoli je dost znát její cizokrajný přízvuk, je jí skvěle rozumět a rozhodně ji doporučuji začátečníkům ve sledování anglických videí. Její názory ohledně knih jsou rozhodně konstruktivnější, ale i tak je velice zábavná a milá, i když má trošku větší nadhled. Nebo spíš právě proto.


Jesse (jessethereader)
Jesse zbožňuje knihu The Perks of Being a Wallflower - jako já - a Lemony Snicketa - jaká já. Navíc je to jediný zahraniční booktuber, kterého sleduji, protože jsem nenašla jiného booktubera, který by mě bavil tak jako on. Jeho videa jsou střelená, ale zábavná. On je skvělý a do knih úplně zblázněný, což mi je na něm velmi sympatické.


Karina (Karina E)
Karina je z Německa a rovněž bych její videa doporučila začátečníkům, protože je jí krásně rozumět, je strašně milá a krásná. Knihy nehodnotí tak jako já - že by se jí líbila téměř každá, ale v jejím hodnocení jsou docela výkyvy a s pěti hvězdičkami docela šetří, takže pokud toto máte rádi, zkuste její videa.


Megan (Megan Olivier)
Megan sleduji už od počátku svého sledování booktube, ale až po nějakém čase jsem zjistila, že je veganka, čímž si u mě trochu povýšila. Její videa jsem však hltala už i před tím, protože jsou zajímavá a rozhodně se liší od ostatních. Možná je i jediná Anglička, kterou sleduji, a to ji poměrně odlišuje od ostatních, protože má ke knihám hned trochu jiný přístup.


Amanda (mysecretbookclub)
Amanda je ze Švédska a byla první nerodilou mluvčí, kterou jsem začala sledovat. Znovu platí doporučení pro začátečníky, protože Amandě je krásně rozumět, nepoužívá těžká slovní spojení, ale oni booktubeři obecně říkají pořád to samé dokola. Má zajímavá videa, propaguje i švédskou tvorbu a prostě ji zkuste!


Raeleen (padfootandprongs07)
Jedna z těch nejznámějších booktuberů, a to oprávněně. Točí skvělá, osobitá videa, je zábavná, miluje Harry Pottera (pravdou je, že nesleduji nikoho, kdo ho rád nemá...) a zkrátka prostě - je mi sympatická a její videa si nenechávám ujít.


Regan (PeruseProject)
Regan z úplného počátku nepatřila k mým top, ale postupem času jsem zjistila, jak je tahle holka skvělá. Její videa jsou trochu odlišná od těch ostatních, nevím ale čím. Dává do nich hodně ze sebe a ona je opravdu zajímavá osobnost. Čte různé knihy, i když valná většina všech booktuberů čte především YA. Ale to mi vůbec nevadí.


Christine (polandbananasBOOKS)
And finally... Tohle je ta nejšílenější osobnost, kterou jsem na youtube potkala. Sledovala jsem ji už dříve nepravidelně, protože má jako booktuberka pravděpodobně nejvíce odběratelů ze všech, co jsem tak vypozorovala, ale já jsem jí dlouho nemohla přijít na chuť, protože opravdu, opravdu dost křičí nebo mluví nahlas. Ve videích skáče, padá na hlavu, motá se před kamerou, zpívá a dělá všechno možné, dřív se mi to nelíbilo, ale teď jsem jejím videím propadla. Jsou vtipná, zábavná, nikdy se u nich nenudím, jsou nápaditá a velice, velice osobitá. Když Christine přijdete na chuť, zaručeně ji budete milovat tak jako já.



A kteří jsou vaši oblíbení?

___________________________________________________________

EDIT 30. 10. 2014

Jak jsem mohla zapomenout na tuto úžasnou osůbku? Napravuji!

Ali (abookaffair)
Ani nevím, čím mě tato booktuberka tak zaujala, ale její videa rovněž patří mezi má nejoblíbenější, ačkoli nejsou tak výrazná. Ali není nijak zvlášť praštěná, neskáče po pokojích, je vlastně úplně normální, ale o knihách mluví moc hezky a poutavě, ale především je jí naprosto bezkonkurenčně rozumět! Rozumím jí každé slovo, protože nádherně vyslovuje a není v projevu tak zbrklá, takže pokud se necítíte v angličtině tak silní a rádi byste rodilého mluvčího, rozhodně doporučuji Aliina videa!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.