sobota 16. srpna 2014

On My Wishlist 14#

Dnes se můžete těšit na recenzi Jak se vám líbí, ale nyní se podívejme na další knihu, která mi padla do oka.

Paměti imaginárního kamaráda (Matthew Dicks)


Obálka titulu Paměti imaginárního kamarádaProcházela jsem se po brněnském Dobrovském a toužebně hleděla na všechny ty krásné knihy, které jsem si zakázala koupit. Z obchodu jsem sice odešla jen s dárkem pro mamku (Vyhnání Gerty Schnirch), ale zamilovala jsem se tam do nádherné knihy, která mě naprosto okouzlila svou obálkou a anotací.
Na blogu U Margarety jsem četla krásnou recenzi, ve které se však její autorka zmiňovala o nevýrazné obálce, která jen tak čtenáře nepřiláká. Ale jak už jsem řekla tolikrát, já mám zvláštní vkus na obálky a většinou se mi líbí jiné než ostatním. A tato mě vskutku dostala. Mezi všemi ostatními mi tato padla do oka, i když nehýří výraznými barvami. Na mne dýchla jemnou, melancholickou atmosférou.

STATUS: rozhoduji se, zda si ji koupím, nebo půjčím v knihovně

Zdroj obálky: www.databazeknih.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.