sobota 23. srpna 2014

On My Wishlist 15#

Teď jsem se s výběrem knih ke koupení trochu uklidnila. Ujasnila jsem si, které knihy chci mít doma na poličce a které mi stačí vypůjčit si z knihovny. Ale ještě se mi občas stane, že narazím na nějakou knihu a já najednou vím, že ji musím mít. Hned!

Chutná těla (Isaac Marion)


Jak já nesnáším, když se podívám na film, a pak zjistím, že je natočen podle knihy. Nesnáším! Ale bohužel se mi to podařilo znovu. Neustále si musím připomínat, že si mám o filmu vše zjistit, než se na něj podívám. Ale viděla jsem film Mrtví a neklidní a zamilovala jsem se do něj. Strašně se mi líbil, a když jsem se potom dívala na jeho profil na čsfd.cz, zjistila jsem, že knižní předloha se jmenuje Chutná těla.
Je to prosté, zkrátka si ji musím koupit.
Asi je to hlavně díky filmu, který se mi tak líbil, jinak by mi stačilo si knihu pořídit v knihovně. Zvláštní ale je, že se mi čím dál více knih líbí u nakladatelství Argo tak, že je chci mít doma natrvalo - Paměti imaginárního kamaráda, Roky pod psa, Zlodějka knih, Chutná těla. Toto nakladatelství se mi zamlouvá čím dál tím víc.

STATUS: hodlám si koupit

Zdroj obrázku: www.zombie.4fan.cz

2 komentáře:

  1. Občas mi to taky stane. A je to případ i u této knihy. Určitě si knihu ale přečti je skvělá jako film :).

    OdpovědětVymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.