sobota 30. srpna 2014

On My Wishlist 16#

Máme tu další sobotu a tentokrát bych tento wishlist zaměřila opět na celou sérii.

Bavettovi (Kateřina Petrusová)


Pokud bych někde mezi blogery položila otázku s dotazem na dobrého českého autora nebo autorku, nepochybuji, že by se několikrát ozvalo jméno Kateřina Petrusová. V poslední době je opravdu velice populární a její knihy zaznamenávají vřelá přijetí a kladné ohlasy. Já sama už jsem psala, že bych si ráda přečetla její krátkou knížečku S hlavou v oblacích pejru.
Touze po přečtení této trilogie o rodině mafiánů z New Yorku jsem dlouho odolávala hned z několika důvodů:
  1. Je od české autorky.
  2. Je o mafiánech z New Yorku.
  3. Má úplně hrozné názvy a obálky.
Nebezpečná láska? Fuj. Nepřítel mého nepřítele? Fuj. Zakázaná přitažlivost? Fuj. To jsou hrozné, lacině působící názvy. A ty obálky tomu opravdu nepřidávají, protože jsou jasným prototypem obálek, které se mi naprosto nelíbí - ale to je o mém úhlu pohledu.
JENŽE! 
Jenže všichni tuto sérii milují. Ještě jsem se nesetkala s negativními recenzemi, všichni na Kateřinu Petrusovou pějí ódy a uznávají ji jako spisovatelku světových kvalit. Nedokážu si dost dobře představit, jak by mě mohly bavit knihy o mafiánech z pera české autorky, ale asi bych měla přestat škatulkovat a hodnotit něco, co jsem nečetla. Takže se do toho brzy pustím!

STATUS: hodlám si půjčit v knihovně

1 komentář:

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.