úterý 5. srpna 2014

Wrap Up a TBR | ČERVENEC 2014

Stále jsem se nedostala domů, abych nafotila své všechny nové knižní přírůstky, tentokrát tedy nezačnu Chvástačkou, ale Wrap Upem a TBR. Co jsem tedy přečetla v červenci a co se chystám číst v srpnu?

Za měsíc červenec jsem přečetla o jednu knihu méně než minulý měsíc, ačkoli máme prázdniny a z toho vyplývá, že bych měla mít mnohem více času na čtení. Opak je pravdou, ale i tak si myslím, že přečíst 7 knih za měsíc není až tak zlé, i když by to mohlo být lepší. Mám rozečtené 2 knihy a tentokrát se chystám i na nějaké další konkrétní.


Přečtené knihy



Aliance - recenze

Četla jsem ji teprve minulý měsíc, ale mám pocit, jako by to byla celá věčnost. Tato kniha zakončila mou oblíbenou sérii skvěle, i když nebyla tak akční jako dva předešlé díly. Nabídla ovšem něco jiného, což ke skvělému čtenářskému zážitku bohatě stačilo. 6/5













Hledání Aljašky - recenze

Doteď, když pomyslím na tuto knihu, se cítím jako blbec. Všem se tak moc líbila, a proto mám pocit, že jsem divná, když jsem z ní tak nadšená nebyla. Nemůžu popřít, že je i tato Greenova kniha geniální a že je Green skvělý spisovatel. Hledání Aljašky mě bavilo, ale nezanechalo to ve mně žádné emoce. Celou dobu jsem se cítila totálně chladná, tato kniha ve mně nic nevyvolala. Ale obávám se, že jsem ji jen četla ve špatnou dobu. Někdy příště si ji přečtu znovu a uvidím, jak dopadne podruhé. 3,5/5







Sama doma - recenze

Můj první los ze Sklenice a zrovna to byla kniha, na kterou jsem vzpomínala v tehdy aktuálním videu. Byla to poslední kniha, kterou jsem přečetla od mé kdysi oblíbené spisovatelky Jacqueline Wilsonové. A zklamala mě tehdy i teď. Pro mladší čtenářky může být zajímavá, ale i tak si myslím, že se autorka dopustila několika chyb, kterých by se neměla dopouštět. 2/5






Lásky jedné rusovlásky - recenze
Můj druhý los ze Sklenice a kupodivu znovu kniha, o které jsem rovněž mluvila ve videu a rovněž to byla poslední kniha, kterou jsem četla od své kdysi oblíbené spisovatelky Cathy Cassidy. Nedivila jsem se, že se mi dříve líbila, ale tentokrát to pro mě bylo příliš jednoduché a možná povrchní čtení, které ale neurazí. 3/5








Probuzení Astarotha - recenze

Toto bylo velice příjemné překvapení. Tuto knihu jsem kdysi dávno rozečetla a nedočetla, nepamatovala jsem si, o čem byla a proč jsem ji nedočetla. Tentokrát jsem ji však zvládla celou a byla jsem z ní nadšená. Kdo má rád Harryho Pottera a Percy Jacksona, bude doufám tak nadšen, jako jsem byla já. 4,5/5









Aréna smrti - recenze

Rozhodně nejlepší kniha tohoto měsíce. Kniha, kterou jsem dlouho přehlížela a dostala se k ní až teď. Byla jsem jednoduše nadšená z celkového konceptu knihy. Příběh ve mně vyvolal emoce, napětí, nadšení, strach. Je opravdu tak fenomenální, jak se traduje. Pokud jste ji i vy přehlíželi, neváhejte již o moc déle! 6/5








Seznam tajných přání - recenze

Tato se přetahuje s Probuzením Astarotha o titul největšího překvapení měsíce. Čekala jsem jednoduchý, oddechový příběh a dočkala jsem se krásného, zábavného románu o životě. Ačkoli se může zdát nereálný, občas neuškodí přečíst si i něco takového, pro potěšení duše. 4/5








Rozečtené knihy



Vražedná pomsta

Pokračování Hunger Games. Zbývá mi nějakých sto stran do konce a jsem stále tak nadšená, jako jsem byla z jedničky, možná mě tento díl baví ještě o něco více. Čekejte recenzi podobného ražení jako u prvního dílu, nejspíš budu opět hodně srovnávat s filmem, na který se chystám podívat znovu po dočtení knihy.
EDIT: Článek jsem původně měla postovat už včera, ale nepovedlo se kvůli technickým potížím. Včera jsem měla Vražednou pomstu ještě rozečtenou, dnes jsem ji už dočetla a chystám recenzi.






The Miserable Mill
Tuto mám stále rozečtenou a moc jsem nepokročila. Čtu ji pouze, když někde čekám a nemám fyzickou knihu po ruce a zatím takovýchto situací moc nenastalo. Nespěchám na ni a uvidím, kdy ji dočtu.









TBR


Síla vzdoru

Plánuji se po Vražedné pomstě hned pustit do třetího dílu, protože se nemůžu dočkat, až zjistím, jak to celé dopadne. Navíc už se celá třesu, abych si mohla pustit trailer k filmu, který jsem si zatím nepustila, abych aspoň jednu z knih neměla ničím zkreslenou.








Hon

Byla jsem v knihovně a dřív, než si ho vzal někdo jiný, jsem ho popadla v poličce nových knih. I když mě původně tato kniha vůbec nelákala, protože nemám potřebu číst o upírech, nakonec mě ale okolní tlak dohnal k tomu, abych si na tuto knihu udělala vlastní názor.








Jak se vám líbí

Dala jsem si pravidlo, že si v knihovně budu půjčovat vždy maximálně tři knihy a alespoň jedna z nich musí být z klasické literatury. V poličce jsem uviděla Jak se vám líbí (As You Like It) od Williama Shakespearea a rozhodla se, že bych s tímto autorem už měla začít. O této hře nevím nic krom toho, že jde o komedii. Uvidíme, co na to řeknu.

Note: Nemohla jsem najít obrázek vydání knihy, které mám já, proto jsem univerzálně použila tento. Knihu teď nemám po ruce a vlastně netuším, který překlad jsem si z knihovny odnesla.






Kostičas

Kostičas na mě rovněž čekal v knihovně po rezervaci a nemůžu se dočkat, až si přečtu i tento fenomén. Panují na něj rozdílné názory, ale vesměs jsem žádný vyloženě špatný neslyšela. Jsem nedočkavá, až se dozvím to, o čem to vlastně všichni mluví.

Note: Plánuji přečíst více knih, ale asi to nechám na momentální náladě nebo budu tahat ze Sklenice.





Zdroje obálek: www.bux.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.