sobota 27. září 2014

On My Wishlist 18#

Omlouvám se, že jsem teď taková neaktivní a nic moc nepřibývá. Měla jsem hektický týden a skoro nic jsem nepřečetla. Uvidíme, jestli se to trochu zlepší...


Knihy J. R. R. Tolkiena

Jaká to je ostuda, že jsem ještě nečetla takovou klasiku, jako je Hobit nebo Pán prstenů? Velká ostuda.
Ale v nejbližší době se to chystám napravit, Hobita mám připraveného na stole a hned jak se prokoušu vším, co jsem si nastřádala z knihovny, se do něho pustím. Ráda bych to stihla do premiéry posledního filmu.
Dále bych pokračovala trilogií Pána prstenů. Viděla jsem všechny filmy jako malá, ale už si z nich vůbec nic nepamatuji, protože jsem většinu času ležela schovaná pod peřinou, protože jsem se příliš bála...
Myslím si, že časem si všechny knihy koupím domů, protože Tolkienovy knihy jsou jediné, které brácha čte dobrovolně, a proto nebudou dělat radost jenom mně.



2 komentáře:

  1. Tyhle knihy mám taky v plánu si někdy přečíst :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Hobita i Pána prstenů jsem četla a patří mezi mé TOP knížky :) Opravdu doporučuji, nádherné čtení :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.