čtvrtek 4. září 2014

Unboxing 2# | Minirecenze na knihkupectví U Mobi

Nové knihy jsem si kupovala, protože jsem ve škole dostala poukaz za dobrý prospěch, který jsem mohla uplatnit za smysluplnou činnost. Já si vybrala koupi knih. Bohužel jsem udělala pěknou hloupost a platila zbytečně moc - dvoje poštovné. Ale jsem poučená pro příště.

Chutná těla mi přišla z Internetového knihkupectví U Mobi, ohledně kterého sepíšu na konci článku minirecenzi, v jakém stavu mi kniha dorazila.
U Mobi jsem si původně objednávala všechny tři knihy, ale pak mi psali, že dvě už vyprodali. Já jsem jim i přesto napsala, ať mi zbytek pošlou. Udělala jsem to hloupě, neuvědomila jsem si včas, že takto budu muset dvakrát platit za doručení. Achjo.
Ale poslali mi kalendář, to je milé. I když netuším, jestli to takto dělají všem nebo jenom mně jako omluvu.

U Kosmase jsem nakupovala podruhé a chci jen zmínit, že tentokrát mě ani trochu nezklamal. Obě knihy jsou v krásném stavu, i když pro jistotu bych je příště obalila trochu více. Roky pod psa a Ústřičkova smutná smrt a jiné příběhy. Od Markuse Zusaka jsem ještě nic nečetla, ale nejspíš to udělám tak, že  budu číst jeho knihy tak, jak originálně vyšly - tedy začnu celou trilogií Roků pod psa a pak budu pokračovat Poslem.
Burtonovu knihu neustále vychvaluje můj pan učitel v dramaťáku a já mám jeho filmy také moc ráda, rozhodně je to jeden z mých oblíbených tvůrců, i když ne všechny jeho filmy považuji za dokonalé. Byla jsem v Praze na jeho výstavě a totálně jsem se do jeho tvorby zamilovala. Jeho kniha mi tedy nesměla chybět. Překvapilo mě, jak je zvláštní na dotek.

A tady jsou už všechny krásky pěkně pohromadě. Mám z nich radost. V jakém stavu dorazila Chutná těla popíšu v minirecenzi.

Minirecenze na Internetové knihkupectví U Mobi
Pro koupi knížek na tomto e-shopu jsem se rozhodla díky recenzi Verči z Knihy jako sen, která se pro toto knihkupectví rozhodla na pobídku čtenářů, a s knihami, které jí přišly, byla spokojená. Já toto ovšem moc říci nemůžu. Jednak mi dvě knihy vyprodali, což není tolik jejich chyba, ale myslím si, že by měli vědět, jestli mají na skladě ještě tolik knih, kolik lidí si je objednalo, a pak popřípadě online objednávání stopnout. Pak bych tedy věděla, že se mám podívat jinde. Ale to se dá přežít.
Bohužel, Chutná těla byla sice zabalená v igelitu, to je ale neochránilo dostatečně. Na vrchní straně jsou stránky trochu promáčklé a přebal je trochu odrbaný na vrchní straně hřbetu. Jsou to ale maličkosti, které mě sice mrzí, ale dvakrát z nich nejančím, protože vím, že moje knihy v dokonalém stavu po přečtení také nejsou. Zacházím s nimi sice s láskou, ale moje láska je bohužel jako tornádo. Myslím si však, že lidem, kteří na dokonalý stav knih hodně dbají, by toto dost vadilo.
Tento e-shop se mi tedy moc neosvědčil a další nákup zde naplánuji. Bohužel.