čtvrtek 2. října 2014

Měsíční chvástačka | ZÁŘÍ 2014

Meme pořádá Judit

V září se mi podařilo nashromáždit celkem 5 knih, 2 záložky, 1 diář  a 1 čtenářský deník. Tak se na to bez delšího zdržování pojďme podívat.



 Obě záložky mám ze své první návštěvy kamenného obchodu Knihcentrum.cz, přičemž ta velikonoční byla součástí knihy. Tu větší jsem si potom vybrala navíc, protože mě naprosto okouzlila.

 Tyto tři krásky jsem si koupila za školní peníze. Dostala jsem je za dobrý prospěch, tak jsem je chtěla utratit smysluplně. Žádnou z těchto knih jsem ještě nečetla, ale na všechny se neuvěřitelně těším. Ani nevím, na kterou víc. Třeba od Markuse Zusaka jsem ještě nic nečetla, což možná při čtení této knihy bude výhoda - je to jeho prvotina, a proto jsou možná mnozí z této knihy zklamáni, pokud už četli Zlodějku knih. Já ovšem k němu přistupuji jako k neznámému autorovi, tak doufám, že mě příjemně překvapí.
Ústřičkova smutná smrt a jiné příběhy | Roky pod psa | Chutná těla

 Tak toto je prosím můj čtenářský deník, který jsem si pořídila na své rozbory k maturitním knihám. I když je to pro vás celkem zbytečná informace, nějak jsem se nemohla ubránit to sem nedat.

A tato jsou prosím mé dárky k svátku, které jsem dostala už minulý týden, ačkoli Elišky slaví až pátého října. Janu Eyrovou jsem si koupila, protože mě okouzlila Pýcha a předsudek i Na Větrné hůrce a já předpokládám, že toto bude příběh podobného ražení. Postupně také dokupuji všechny díly Harryho Pottera (až budu mít všechny v češtině, nějak začnu shánět i ty v originále). A diář Alchymie byla úžasná pozornost od mé maminky, která ví, jak se mi Alchymista líbil. Takže tímto moc děkuji.
Jana Eyrová | Harry Potter a Kámen mudrců | Alchymie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.