neděle 26. října 2014

On My Wishlist 19#

Na tuto rubriku jsem určitě nezapomněla, ale vždy jsem byla poslední dobou v sobotu pryč, tak jsem to vždycky pozapomněla nějakým způsobem dohonit. Ale dnes tu mám knih hned několik.




Papírová města (John Green)
Začínám pochybovat, jestli John Green u mě nezůstane zapsán jen jako autor TFiOS, protože mám strach, že se mi jeho ostatní knihy líbit nebudou, ale nějak nedokážu odolat doplnění své kolekce o nejnovější kus a zároveň jsem zvědavá, jestli se mi bude líbit.

Eleanor & Park (Rainbow Rowell)
Už na začátku fungování tohoto blogu jsem si koupila Fangirl a pak jsem zjistila, že má vyjít Eleanor a Park. Nevím tedy, co si přečíst dřív, ale každopádně na EaP se neskutečně moc těším a doufám, že si zážitek z knihy nepokazím svým vysokým očekáváním.

Čtyřka (Veronica Roth)
Divergence už mi chybí a zapomínám, proto se nemůžu dočkat na Čtyřku, který mi doufám moji paměť osvěží a já budu znovu cítit, jak tuto sérii miluji - protože se mi nelíbí pocit, že sama sebe podezřívám, že jsem jí dala 6 hvězdiček neoprávněně.

2 komentáře:

  1. Já si chci přečíst všechny tři knihy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny tři knihy jsou i na mém wishlistu spolu s tunami dalších :D A Fangirl jsem ještě taky nečetla.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.