sobota 25. října 2014

Společné čtení Nástrojů smrti

Autorky projektu: Cathy a Terra

Jsem v poslední době nějaký projektový bloger. Nebo spíš vznikají samé skvělé projekty, které mi úžasně zapadají do noty - čtecí výzva, protože toho chci přečíst co nejvíce, a společné čtení Nástrojů smrti, protože se v listopadu těším na čtení druhého dílu, který na mě čeká zarezervovaný v knihovně.

Když jsem se o projektu dozvěděla, řekla jsem si, že to je skvělý nápad, jak se jednak do něčeho zapojit, dát o sobě lidem trochu vědět a třeba si i zasoutěžit. 

Plánuji tedy přečíst Město z popela, ale kdyby mě to jó hodně bavilo, rozhodně se vrhnu i na další díly, pokud budou v knihovně dostupné. Recenzi na první díl Město z kostí si můžete na mém blogu přečíst ZDE.

Zapojte se také u Cathy na blogu: http://mezi-nebem-a-peklem.blogspot.cz/ 

Tímto chci holkám moc poděkovat, že něco takového pořádají! Úžasný projekt.

2 komentáře:

  1. A my ještě jednou děkujeme za zájem :) jsme rády, když se naše projekty líbí. :) Doufám, že se ti bude líbit i samotná série. :) Krásné čtení...

    OdpovědětVymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.