sobota 8. listopadu 2014

On My Wishlist 19#


Benedict Cumberbatch (Nigel Goodall)


Pokud má vůbec u mě někdo naději stát se vedle Ewana McGregora mým oblíbeným hercem, tak je to rozhodně Benedict. 
On mě zkrátka okouzlil tím, jak hraje. Ale to u mě není rozhodující, když si oblibuje nějaké herce. Když mě ve filmu hodně zaujmou, koukám se na různé talkshow a teprve, když je vidím vystupovat mimo roli, se podvědomě rozhodnu, jestli je budu mít ráda nebo ne. Spousta herců už na toto u mě doplatila. Nejde ani tak o to, co přesně říkají nebo jak vystupují v těch pořadech, ale já zkrátka cítím něco, co mi na nich vadí nebo naopak lichotí. A Benedict u mě vítězí na plné čáře. Krom toho, že je to skvělý herec, má také úžasné charisma a uchvátil mě jako člověk. Samozřejmě ho neznám osobně a nikdy nemůžete o žádném herci s jistotou tvrdit, že ho znáte, ale já to prostě beru z toho, jak na mě působí. Není to nic vědeckého, jde čistě o můj vnitřní dojem.
Proto je pro mě určitou povinností si tuto knihu koupit. Biografii jsem snad nikdy nečetla, protože málokdo u mě vyvolal takový zájem, abych četla o jeho životě (kdy vydají biografii Ewanovi?!). Ale už se nemůžu dočkat, až se dozvím více o tom Benedictově.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.