středa 19. listopadu 2014

Seznam nepřečtených knih

Přemýšlela jsem, jestli si tento seznam vytvořím, a když jsem ho uviděla na blogu Turning over pages..., rozhodla jsem se svoje nepřečtené knihy tedy také zveřejnit, když už jsem si zavedla ten BBB.

Nepřečtené knihy
  1. Charlotte Brontë: Jana Eyrová
  2. Patrick Ness: Hlas nože
  3. Neil Gaiman: Oceán na konci uličky
  4. Ernest Cline: Ready Player One
  5. Tim Burton: Ústřičkova smutná smrt a jiné příběhy
  6. F. S. Fitzgerald: Velký Gatsby
  7. Jostein Gaarder: Sofiin svět
  8. C. S. Lewis: Lev, čarodějnice a skříň
  9. Rainbow Rowell: Eleanor & Park
  10. Markus Zusak: Roky pod psa
  11. Barbara Stok: Vincent
  12. Zdeněk Jecelín: Blíženci z ledové pouště
  13. Iva Peřinová: Zápisky křídlem a kopyty
  14. Harper Lee: Jako zabít ptáčka
  15. N. Goodall: Benedict Cumberbatch
  16. A. Minkovski: Kluk s jantarovýma očima
  17. Patrick Ness: Volání netvora
  18. Isaac Marion: Chutná těla
  19. O. Wilde: Obraz Doriana Graye
  20. Mark Twain: Dobrodružství Toma Sawyera
  21. Patrick Ness: Temný ráj
  22. Antoine de Saint-Exupéry: Le Petit Prince
  23. John Green: Papírová města
  24. Nathaniel Hawthorne: Šarlatové písmeno
  25. H. Loevenbruck: Vlčice a dívka
  26. Richard Adams: Daleká cesta za domovem
  27. John Wyndham: The Day of the Triffids
  28. Diana Gabaldon: Cizinka
  29. Patrick Ness: Válka hluku
  30. Neil Gaiman: Nikdykde
  31. Simon Brett: Not Another Little Sod!
  32. Jonas Jonasson: Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel
  33. Jonas Jonasson: Analfabetka, která uměla počítat
  34. Rainbow Rowell: Fangirl
  35. Agatha Christie: Nultá hodina
  36. E. Gašparová: Fontána pro Zuzanu
  37. H. Šmahelová: Magda
  38. Elizabeth Bard: Oběd v Paříži
  39. K. S. Prichard: Divoška Han
  40. Veronica Roth: Čtyřka
  41. Jessica Sorensen: Tajemství Elly a Michaela
  42. Paolo Hewitt: Love Me Do
  43. Sempé/Goscinny: Le Petit Nicolas
Pokud mi nějaké knihy přibudou (samozřejmě jiným způsobem než koupí), připíšu je sem. A pokud nějakou knihu ze seznamu již přečtu, přeškrtnu ji, abych viděla, jak se mi seznam zužuje. V což pevně doufám, že se bude dařit - a snad dojdu až na konec této výzvy a v seznamu nezbude ani jedna nepřeškrtnutá položka. Držte mi palce!

2 komentáře:

  1. Začala bych Fangirl a Chvílí před koncem. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip. Fangirl bude určitě jednou z prvních, jen nevím, jestli začít s ní nebo s Eleanor & Parkem :/.

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.