středa 19. listopadu 2014

TBR KILLER

TBR KILLER je má malá soukromá výzva, kterou jsem nechtěla nijak specifikovat, ale pak mě napadlo, že možná nejsem jediná, kdo se snaží všechny své nepřečtené knihy přesunout do poličky knih přečtených. Proto jsem zde s tímto článkem.

Malá soukromá výzva

Výzva i pro vás

V poslední době se všude řeší přehnané nakupování knih a vzrůstání počtu nepřečtených knih. Upřímně já vůbec neřeším, co je správně a co je špatně. Myslím si, že každému zkrátka vyhovuje něco jiného. 

Já jsem se rozhodla přečíst všechny své nepřečtené knihy v co nejkratším čase (jde o všechny knihy, které patří vyloženě mně, ne všechny, které máme doma...). Ráda bych to však stihla do konce příštího roku. S tím souvisí i Book Buying Ban, kde jsem si zakázala kupovat nové knihy. 

Máte chuť se také zbavit své TBR poličky? Pojďte do toho se mnou! Řiďte se podle jakýchkoli pravidel, jen mi dejte vědět do komentářů, ráda bych věděla, jestli v tom nejsem sama a kdo má stejný nebo podobný cíl jak já.

Více povídání o nakupování knih najdete v článku BBB a můj seznam nepřečtených knih najdete ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.