pondělí 15. prosince 2014

Co poslouchám o Vánocích? #2

Ve včerejším článku Co poslouchám o Vánocích? jsem původně chtěla zmínit více vánočních písní, které ráda poslouchám, ale nakonec jsem si řekla, že Happy Xmas si zaslouží celý článek, proto jsem si ostatní písničky nechala pro tento. A netvrdím, že takových článků nebude více, protože já si vždycky na své oblíbené písničky vzpomínám postupně. Tentokrát vám představím jedno celé vánoční album, které poslední dny poslouchám stále dokola...


Michael Bublé: Christmas

Michael Bublé je velmi známý zpěvák, tuším, že měl i nějaký ten koncert i u nás, a ačkoli nejsem jeho skalní fanynkou, jeho hudbu mám moc ráda. On má úplně andělský hlas, který se tak nádherně poslouchá a nikdy neoposlouchá, navíc je takový elegantní a šarmantní, zkrátka pořádný sympaťák. Navíc jeho hudební styl mezi ostatními mainstreamovými písničkami naprosto vyčnívá, přitom si však zachovává moderní ráz, který osloví mladého posluchače stejně jako zatvrzelého konzervativce.
Celé album Christmas je tvořeno známými vánočními písničkami jako Jingle Bells, White Christmas nebo All I Want For Christmas Is You, avšak v jeho úpravě zní jako úplně nové kousky a poslouchají se naprosto úžasně. Poslech tohoto alba mě dostal do totální vánoční pohody.

Oblíbené skladby z tohoto alba: It's Beginning To Look A Lot Like Christmas, All I Want For Christmas Is You, Cold December Night, White Christmas a vlastně bych mohla vyjmenovat úplně všechny...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.