pondělí 8. prosince 2014

Měsíční chvástačka | LISTOPAD 2014 + Unboxing z Knižního vesmíru

Měsíc listopad se nesl v duchu velkých rozhodnutí a výzev - zavedla jsem si Book Buying Ban (více info) a na příští rok jsem si přichystala vlastní soukromou výzvu TBR KILLER (více info). Takže všechny tyto knihy, které zde vidíte, jsem si nakoupila ještě předtím, než jsem tato rozhodnutí učinila. A navíc toto byly knihy, které jsem si opravdu koupit musela - jednak jsem měla poukaz do knihkupectví, který jsem musela utratit, a jednak jsem se na další čtyři knihy klepala už nějakou tu dobu... Takže tak. Celkem 6 knih. A na konci článku unboxing k tomu.




Co vám mám vykládat? Fangirl jsem si už v dubnu koupila v originále v Neoluxoru a pak jsem se dozvěděla, že Eleanor&Park vyjde u nás v češtině. Toto byla snad s Fangirl první kniha, na kterou jsem narazila, když jsem se začala dívat na zahraniční booktubery. Mám vysoká očekávání, což mě děsí, ale na druhou stranu, třeba to bude opravdu tak dobré, jak se říká.

Toto jsou ty dvě krásky za poukaz. O Nikdykde jsem už psala tady, v článku, který je neuspořádaný a vlastně jsem tam pořádně neřekla to, co jsem říct chtěla, ale to je jedno. Oceán na konci uličky mě lákal již dlouho, a když jsem tam uviděla opuštěné Nikdykde, musela jsem mít obě. Celkem mám od Gaimana knihy tedy už tři.

Povstalecká trilogie, jedna z mých nejoblíbenějších sérií, Čtyřka musel být můj.

Novinka od Johna Greena? Že bych si ji nekoupila? Není možná! Uvidíme, uvidíme. Upřímně doufám, že se mi bude líbit víc než Aljaška.

Knihy, které jsem tento měsíc nakoupila, mají všechny krásnou obálku, ale kdybych měla vybrat tu nejhezčí? Tuto. Protože je na ní Benedict, to už mluví samo o sobě, ne? Nikdy jsem žádný životopis nečetla, protože jsem nikdy nenarazila na osobnost s vydaným životopisem, o jejímž životě bych chtěla číst. Benedict je první, protože je úžasný a zajímavý a já se nemůžu dočkat, až se o jeho životě dozvím víc.

Otázkou už jen zůstává, kterou z těchto šesti přečíst dřív?


UNBOXING!



V eshopu Knižního vesmíru jsem chtěla nakupovat hned ten den, co byl otevřen. Naskládala jsem vše, co jsem si chtěla koupit do košíku, a pak jsem se zhrozila, když jsem uviděla tu astronomickou částku za všechny ty placky, záložky a plakáty. Umírnila jsem se a nechala si projít hlavou, o které věci mi nejvíc jde a které nejvíce chci. Nakonec jsem však nekupovala pro sebe, ale nakoupila jsem pro kamarádku dárek k Vánocům, protože ona miluje knihy Oscara Wildea. A také mi k ní pasovalo motto Born to be Wilde... Sobě jsem si nakonec koupila jen tu krásnou Sherlockovu záložku, která je současně mou nejoblíbenější. Kdo by se divil, že?




Minirecenze na Eshop Knižního vesmíru:
Na Knižním vesmíru rozhodně nenakupuji naposled, další nákup plánuji hned po Vánocích. Něco podobného mi na českém internetu scházelo, protože já si moc nevěřím v objednávání věcí ze zahraničí. V tomto eshopu mají skvělý výběr za báječné ceny, včasné dodání a balík byl krásně a pečlivě zabalený. Na e-mail vám chodí pravidelná upozornění o potvrzení objednávky, odeslání balíku atd. Opravdu z celého srdce děkuji za tento eshop. Když už jsem si zakázala kupovat knížky, vím, co budu nakupovat místo toho!

2 komentáře:

  1. Papírová města a Čtyřku bych si chtěla koupit. Krásné knihy. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doufám, že se ti knihy budou líbit :).

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.