neděle 28. prosince 2014

Vánoční Měsíční chvástačka | PROSINEC 2014

Před Vánoci jsem měla asi milion vystoupení, milion testů a spoustu práce s dalšími věcmi ve škole, sháněla jsem dárky a starala se o maličké zvíře, psala jsem článek do novin a zkrátka jsem toho měla až nad hlavu, proto jsem neměla moc náladu na čtení ani na blog. Bylo mi líto, že jsem vám ani nepopřála veselé Vánoce, ale věřte mi, že jsem na vás myslela. Doufám, že jste měli krásné Vánoce i bez mého přání a že jste dostali spoustu krásných dárečků.
Můj Ježíšek byl ke mně velmi štědrý a jsem moc ráda, že mi nepřinesl žádnou knihu. Zato mi však udělal neuvěřitelnou radost jinými dárky a také jedním malým, velmi osobním dárkem, který mi udělal radost největší, ale internetu se s ním chlubit nebudu. Ať už se ty dárky týkaly knih nebo čehokoli jiného, měla jsem z nich opravdu upřímnou radost a nyní bych se chtěla o některé z nich s vámi podělit - a samozřejmě jsem vybrala ty s knižní tematikou, protože si myslím, že ty vás bez tak zajímají nejvíce, není-liž pravda?

Dárky z Knižního vesmíru
Jen tak mimochodem jsem se mamce před Vánoci zmínila o tomto e-shopu a přísahám, že jsem nečekala, že mi odtud něco nadělí. Ale stalo se a nemohla jsem být vděčnější. Tuto nálepku jsem si moc chtěla koupit už při své první objednávce, ale zapomněla jsem ji přihodit do košíku a znovu se mi poštovné kvůli jedné nálepce fakt platit nechtělo. Tak jsem doufala, že ji nevyprodají do mé další objednávky, kterou plánuji na konci ledna, ale mamka mi to naštěstí zařídila předem. 

A druhým dárkem byla tato nádherná taška na knihy. Je modrá, má úžasný nápis, je skvělá, praktická, jen mě překvapilo, jak je malá. Z obrázku jsem si myslela, že bude větší, ale každopádně je krásná i tak. Jen je trochu dražší, ale jinak vypadá nádherně.

Filmy a seriály
Sherlocka jsem si nadělila, ehm, sama. Babička mi dala peníze, ať si koupím něco malého, abych měla nějaký dárek pod stromečkem, a zbytek ať si schovám a šetřím. Pak jsem jednou šla do obchodu se vším možným, abych koupila vánoční dárky pro ostatní a odcházela jsem s dárkem pro sebe... Ale Sherlock mi zato stál, protože je to můj nejoblíbenější seriál a má zatraceně málo dílů. 2. série je má nejoblíbenější a už se těším, až si udělám maraton.

Pýcha a předsudek (v neoriginálním obale) je součástí dárku, ve kterém byl zabalen i Sherlock. Nadělila jsem si ji opět sama za peníze od babičky, protože ji měli v Tescu za 60,- Kč - jaký blázen by to nekoupil?
Requiem za sen je film, který patří k těm VIP, co strašně toužím vidět. Štve mě, že jsem ho ještě neviděla, když je to taková klasika. Ale když mám originální DVD, můžu si ho pustit kdykoli. Dostala jsem ho od bráchy, i když jsem ho k tomu navedla sama, a jsem mu neskutečně vděčná.



Harry Potter suvenýry z Londýna
 Mám úžasnou kamarádku, která když byla v Londýně, na mě myslela a přivezla mi pár suvenýrů. Hufflepuffské tričko a náramek s Relikviemi. To byl opravdu jeden z těch TOP dárků, protože jsem na HP prostě ujetá a zbožňuji to. Kdybyste si mě někdo chtěl přidat na Pottermore, jmenuji se WormwoodWizard490.


  

 Ostatní
Od tety a strejdy jsem dostala francouzskou učebnici s nápady na hry ve výuce. Francouzsky se učím několik let a chtěla bych v tom být fakt dobrá, studovat tento nádherný jazyk a jednoho dne mluvit téměř dokonale. S kamarádkou pomáhám v kurzu pro začátečníky s rodilým mluvčím a vím, že mám před sebou ještě dlouhou cestu, ale zatím si ji užívám a učím se, co to jde.

No a poslední "knižní" dárek je opět od mé maminky, která mi nadělila dva lístky do Národního divadla na představení Ze života hmyzu. Je to 4. ledna - nepotkám se tam s někým?


Zbytek dárků tvoří většinou jídlo, oblečení a kosmetické pomůcky a všechno mi udělalo neskutečnou radost, tento rok jsem měla úžasné Vánoce. Také děkuji vám, pravidelným čtenářům (už je vás 15!), ale i občasným návštěvníkům, kteří si přečtou nějaký ten článek a poskytnou mi komentář. Už se nemůžu dočkat, až se jednou dokopu a dorazím na nějaký ten sraz, protože bych si moc přála vás potkat osobně. 
A co Ježíšek nadělil vám?

6 komentářů:

  1. Mas moc krasny blog!

    OdpovědětVymazat
  2. Mě nadělil spoustu knížek, ale největší radost mám z knihy Zimní příběh. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji hezké čtení! :) Zimní příběh bych si také jednou chtěla přečíst, třeba příští zimu :).

      Vymazat
  3. Krásné dárečky, nejvíce se mi líbí ta nálepka Lumos Nox :D Ta je opravdu povedená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já z ní mám také obrovskou radost :).

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.